فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۶۱۰۲۶
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۵ - ۲۶-۰۹-۱۳۹۹
کد ۷۶۱۰۲۶
انتشار: ۱۹:۲۵ - ۲۶-۰۹-۱۳۹۹

پامپئو به قرنطینه رفت

پامپئو به قرنطینه رفت

وزیر خارجه آمریکا بعد از مشخص شدن ارتباطش با فرد مبتلا به ویروس کرونا به قرنطینه رفت.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، مایک پامپئو، وزیر خارجه آمریکا بعد از این که کاشف به عمل آمد با فرد مبتلا به کرونا در تماس بوده، به فرنطینه رفت.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا امروز، چهارشنبه اعلام کرد، این تصمیم در چارچوب اجرای دستورات و پروتکل‌های کنترل بیماری‌ها و پیشگیری است البته نتایج آخرین آزمایش وزیر خارجه منفی شد.

این سخنگو اشاره کرد، تیم پزشکی وزارتخانه وضعیت سلامتی پامپئو را از نزدیک رصد می‌کند. او در عین حال نام فرد مبتلا را فاش نکرد.

برچسب ها: پمبئو
ارسال به دوستان
توهین قاسمیان، روحانی نزدیک به جلیلی: مذاکره کنندگان به شبکه‌ای وصل هستند که به شبکه یهود می‌رسد(فیلم) توافق چهارچوبی میان اسراییل و دولت لبنان چه مفادی دارد؟ سپاه: حمله به نقاط استقرار ارتش آمریکا در منطقه فرانسه با اقتدار صدرنشین شد؛ سنگال امیدوار به صعود، عراق با جام وداع کرد تظاهرات مردم لبنان در اعتراض به توافق دولت با اسرائیل حمله به ایست‌وبازرسی بانه با 2 شهید و 5 مجروح محسن رضایی: رهبر انقلاب در سلامت کامل هستند و اجازه مذاکرات را دادند/ خواهان آزار و اذیت ملت آمریکا نیستیم حمله آمریکا به سایت های موشکی، پهپادی و راداری در جنوب ایران / سپاه: پاسخ به تجاوز و حمله به نقاط استقرار ارتش آمریکا آخرین تیر پرسپولیس برای آسیایی شدن به سنگ خورد ترامپ: به آزار و اذیت مسیحیان در آمریکا پایان دادم؛ اکنون دین به کشور بازگشته است/ ایران هنوز می‌تواند موشک شلیک کند تشکر رئیس جمهور لبنان از آمریکا به خاطر میزبانی از مذاکرات با اسرائیل تماس تلفنی وزرای امور خارجه ایران و امارات شنبه ادارات کدام استان‌ها با تأخیر شروع به‌کار خواهند کرد؟ محسن رضایی: اگر دشمن جنگ جدیدی آغاز کنند تلفات وسیع خواهند داد ادعای نتانیاهو: ارتش تا خلع سلاح حزب الله در لبنان باقی خواهد ماند