فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۲۹۴۲۱
تاریخ انتشار: ۲۱:۵۲ - ۳۰-۰۲-۱۳۹۹
کد ۷۲۹۴۲۱
انتشار: ۲۱:۵۲ - ۳۰-۰۲-۱۳۹۹

برداشت از خودپردازها: حداکثر 200 هزارتومان

برداشت از خودپردازها: حداکثر 200 هزارتومان

روابط عمومی بانک مرکزی اعلام کرد که بر اساس بخشنامه این بانک از اول خرداد ماه سال جاری سقف برداشت نقدی از خودپردازها (داخلی و شتابی) مبلغ دو میلیون ریال خواهد بود.

به گزارش ایرنا همچنین سقف مجاز انتقال وجه کارت به کارت (شتابی و درون بانکی) از طریق درگاه‌های اینترنتی، کیوسک و خودپردازها حداکثر مبلغ ۳۰ میلیون ریال در شبانه روز تعیین شده است.

بانک مرکزی در این بخشنامه شرایط سقف مجاز انتقال وجه کارت به کارت، تمدید کارت‌های بانکی و سقف برداشت نقدی از خودپردازها از اول خرداد ماه سال جاری را به شبکه بانکی ابلاغ کرد.

بر این اساس و با توجه به عبور کشور از دوران اوج بیماری کرونا و رعایت نکات بهداشتی لازم توسط شعب بانک‌ها، موارد ذیل بایستی از اول خرداد ماه سال جاری اجرا شود

همچنین سقف مجاز انتقال وجه کارت به کارت از طریق پرداخت‌سازها مبلغ ده میلیون ریال خواهد بود و تمدید کارت‌های بانکی پس از احراز هویت حضوری عملی خواهد بود.

برچسب ها: بانک مرکزی
ارسال به دوستان
چرا عینک‌های دید در شب سبز هستند؟ رازی که در چشم انسان نهفته است صعود برزیل و مراکش/ اسکاتلند در انتظار نتایج دیگر گروه ها نوشیدنی معجزه‌آسایی که از معده تا مغز را آرام می‌کند + روش تهیه خانۀ اشرافی یک فرانسوی در تهران در دوران قاجار (عکس) در این روستای ایران استفاده از تلویزیون و نوشیدن چای ممنوع بوده!(+عکس) تانک جدید با برجک متفاوت و قابلیت همکاری با پهپاد(+عکس) داروهایی که موجب سفتی صبحگاهی دست‌ها می‌شوند «آلبر کامو» و راز دهان‌هایی که می‌خندند ایران شجاعانه جنگید، اما فرانسه در لحظات حساس برنده شد خنک ترین روستای یزد کجاست؟؛ ۹ جای خنک‌ و دیدنی یزد برای سفرهای تابستانی + آدرس صعود دراماتیک سوئیس و کانادا و احتمالا بوسنی ۷ کشته در ۲ تصادف در هرمزگان ادعای ترامپ: ایران امتیازهای بسیار بزرگی می دهد؛ خواهیم دید چه اتفاقی می‌افتد! فیزیکدانان در آستانه حل بزرگ‌ترین معمای کیهان/ شکار نیروی پنجم طبیعت پزشکیان: ایران امروز در منطقه به عنوان یک قدرت دیده می شود