فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۰۰۲۵۸
تاریخ انتشار: ۰۰:۴۲ - ۰۵-۰۹-۱۳۹۸
کد ۷۰۰۲۵۸
انتشار: ۰۰:۴۲ - ۰۵-۰۹-۱۳۹۸

ناجا گود برج میلاد را به شهرداری پس داد

ناجا گود برج میلاد را به شهرداری پس داد

رئیس کمیته بودجه شورای شهر تهران از بازپس گیری گود برج میلاد خبر داد.

مجید فراهانی در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد آخرین وضعیت گود جنب برج میلاد با بیان اینکه بالاخره گود برج میلاد تعیین تکلیف شد، گفت: این خبر خوب را به مردم بدهم که گود برج میلاد براساس توافق با ناجا باز پس گرفته شد.

وی افزود: قرار است که این گود با توجه به مطالباتی که شهرداری از نیروی انتظامی دارد، تهاتر شود و این گود به برج میلاد برگشت و پس گرفته شد.

فراهانی با بیان اینکه این گودتحویل معاونت فنی و عمرانی خواهد شد، گفت: با توجه به وقفه طولانی که در مورد این گود ایجاد شده، شهرداری می بایست برنامه ریزی دقیقی در مورد این گود داشته باشد.

برچسب ها: برج میلاد
ارسال به دوستان
قلب خود را با این ماده مغذی بیمه کنید دختری از ایل شاهسون با لباس‌های سنتی در دوران قاجار(عکس) ۵ چهره ماندگار که راه زنان را به دنیای مهندسی گشودند(+عکس) از جنرال موتورز تا فورد؛ برندهایی که خودروهای نظامی را برای ارتش آمریکا ساختند(+عکس) حمله سایبری به زیرساخت‌های بانکی کشور تایید شد دلاور دوستانیان کارگردان مستند درگذشت درخشش هاکی‌بازان ایرانی در روسیه؛ کسب دو مدال نقره جام تات‌نفت شکست تیم ملی هندبال ساحلی ایران در نخستین دیدار جهانی تصمیم جدید وزارت امنیت داخلی آمریکا برای تیم ملی ایران ترامپ: در تلاش هستیم که با ایران به توافقی منصفانه دست پیدا کنیم/ اوضاع خیلی خوب پیش می‌رود گروسی: ایده‌ای درباره محل احتمالی مواد غنی سازی شده داریم/ اولویت اصلی، تأیید محل اورانیوم با غنای بالا است ترامپ: شاید باید دوباره نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری بشوم! تجارت سیاه جسد؛ چرا اشراف اروپایی مومیایی های مصر را می خوردند؟ / مهمانی های مومیایی گشایی چگونه برگزار می شدند درگذشت آذر عظیما؛ بانوی پیشکسوت آواز ایران بررسی اصلاح شیوه قیمت‌گذاری خودرو در وزارت صمت