فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۹۱۴۲۲
تاریخ انتشار: ۲۲:۱۹ - ۰۸-۰۷-۱۳۹۸
کد ۶۹۱۴۲۲
انتشار: ۲۲:۱۹ - ۰۸-۰۷-۱۳۹۸

کره شمالی: مذاکره با آمریکا بی فایده است

کره شمالی: مذاکره با آمریکا بی فایده است

سفیر کره شمالی در سازمان ملل متحد با انتقاد از آمریکا، مذاکره با این کشور را بی نتیجه عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، «کیم سونگ»، سفیر کره شمالی در سازمان ملل متحد با انتقاد از سیاست‌های خصمانه آمریکا اعلام کرد که با وجود برخی مذاکرات مقطعی، اما بهبودی در روابط واشنگتن و پیونگ یانگ ایجاد نشده است.

سفیر کره شمالی همچنین از آمریکا خواست تا محتوای بیانیه مشترک سنگاپور را به طور کامل اجرای کند.

کیم سونگ در سخنان خود که در هفتاد و چهارمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل ایراد شد، گفت: بیش از یک سال از بیانیه مشترک آمریکا و کره شمالی در روز ۱۲ ژوئن می‌گذرد اما روابط میان کره شمالی و آمریکا تا به حال پیشرفت ناچیزی کرده است.

سفیر کره شمالی همچنین با انتقاد از نقش شورای امنیت، این شورا را ابزاری برای برآورده کرده منافع راهبردی یک کشور خاص عنوان کرده که سیاست فشار و تحریم‌ها را پیگیری می‌کند و در تلاش برای تغییر نظام دیگر کشورها می‌باشد.

برچسب ها: کره شمالی
ارسال به دوستان
یک اروپایی با «کجاوه» در یکی از جاده‌های ایران در دوران قاجار (عکس) وسیله‌ای که شاید آلوده‌تر از توالت باشد! چرا عینک‌های دید در شب سبز هستند؟ رازی که در چشم انسان نهفته است صعود برزیل و مراکش/ اسکاتلند در انتظار نتایج دیگر گروه ها نوشیدنی معجزه‌آسایی که از معده تا مغز را آرام می‌کند + روش تهیه خانۀ اشرافی یک فرانسوی در تهران در دوران قاجار (عکس) در این روستای ایران استفاده از تلویزیون و نوشیدن چای ممنوع بوده!(+عکس) تانک جدید با برجک متفاوت و قابلیت همکاری با پهپاد(+عکس) داروهایی که موجب سفتی صبحگاهی دست‌ها می‌شوند «آلبر کامو» و راز دهان‌هایی که می‌خندند ایران شجاعانه جنگید، اما فرانسه در لحظات حساس برنده شد خنک ترین روستای یزد کجاست؟؛ ۹ جای خنک‌ و دیدنی یزد برای سفرهای تابستانی + آدرس صعود دراماتیک سوئیس و کانادا و احتمالا بوسنی ۷ کشته در ۲ تصادف در هرمزگان ادعای ترامپ: ایران امتیازهای بسیار بزرگی می دهد؛ خواهیم دید چه اتفاقی می‌افتد!