فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۷۸۱۴۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۲ - ۲۰-۰۴-۱۳۹۸
کد ۶۷۸۱۴۸
انتشار: ۱۱:۲۲ - ۲۰-۰۴-۱۳۹۸

محسن بنگر از فوتبال خداحافظی کرد

محسن بنگر از فوتبال خداحافظی کرد
بنگر در 22 سالی که در فوتبال حرفه ای به میدان رفته در تیم های نساجی، شموشک، سپاهان، پرسپولیس، نفت تهران ، تراکتور و پارس جنوبی بازی کرده است.

مدافع اسبق تیم های پرسپولیس و سپاهان از دنیای بازیگری در فوتبال خداحافظی کرد.

به گزارش فارس، محسن بنگر امروز در صفحه شخصی خود در اینستاگرام با انتشار مطلبی خبر از خداحافظی اش از دنیای فوتبال داد.

بنگر در 22 سالی که در فوتبال حرفه ای به میدان رفته در تیم های نساجی، شموشک، سپاهان، پرسپولیس، نفت تهران ، تراکتور و پارس جنوبی بازی کرده است.

برچسب ها: بنگر ، پرسپولیس
ارسال به دوستان
نظر قوه قضائیه درباره موتورسواری بانوان/ مجلس باید قانون را تصویب کند، قوه قضائیه موافق است کیهان: افزایش قیمت نان مشکوک است؛ نهادهای امنیتی ورود کنند فریب مغز برای جبران کم‌خوابی تصویر دیدنی از خفاش میوه‌خوار در احمدآباد هند اسپکتر R42؛ شاهکاری در میان پروژه‌های شکست‌خورده خودرویی (+عکس) رد پای «هوم اسکول» در نظام آموزشی؛ دانش‌آموز ثبت‌نام می‌کند اما مدرسه نمی‌رود/ «برخی والدین نمی‌خواهند فرزندان‌شان آموزش ایدئولوژیک ببینند» معابد یونان در برابر روم؛ تقابل کمال هندسی و شکوه امپراتوری (+اینفوگرافیک) تاریخ به روایت تصویر / لحظه بازداشت چه گوارا در بولیوی شاهکار تلسکوپ اقلیدس: ثبت پرجزئیات‌ترین تصویر از قلب راه شیری با ۲۶ ساعت رصد(+عکس) چند قدم در روز برای جبران ساعت‌ها نشستن کافی است؟ ۵ علامت سکته مغزی خفیف که نباید نادیده گرفت استایل متفاوت سوگل قلاتیان در کتابخانه؛ بازیگر لیسانسه‌ها مخاطبان را غافلگیر کرد (+عکس) ورود بخشی از قاچاقچیان موادمخدر به «اردوگاه‌های کار اجباری» برای سپری کردن مجازات از تانک تی-34 تا هیولای خزر؛ داستان نبوغ الکسیف (+عکس) امروز با سعدی: تو که پادشاه حُسنی نظری به بندگان کن