فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۵۰۱۰۹
تاریخ انتشار: ۲۲:۳۵ - ۲۸-۱۰-۱۳۹۷
کد ۶۵۰۱۰۹
انتشار: ۲۲:۳۵ - ۲۸-۱۰-۱۳۹۷

انفجار «مین» یک کولبر را مصدوم کرد

بخشدار نوسود از مجروح شدن یک جوان ۱۹ ساله اهل بخش «شاهو» از توابع شهرستان «روانسر» بر اثر انفجار مین به جا مانده از جنگ تحمیلی در بخش مرزی نوسود خبر داد.

سعدی مصطفی‌زاده در گفت‌وگو با فارس در کرمانشاه در خصوص این حادثه، اظهار داشت: ساعاتی پیش یک جوان 19 ساله به نام «حدید باباجانی» از اهالی قشلاق از توابع بخش شاهو شهرستان روانسر در منطقه «مله‌گاه سونی» مشرف بر ارتفاعات شهر «نوسود» بر اثر انفجار مین از ناحیه مچ پای چپ به شدت مجروح شد.

وی افزود: بر اساس اخبار دریافتی متاسفانه وضعیت این جوان 19 ساله رضایت بخش نیست و این جوان سریعاً به مراکز درمانی در شهرستان پاوه اعزام شد.

شاهدان عینی به خبرنگار فارس اعلام کردند این جوان کولبر بوده و در ارتفاعات مشرف به شهر نوسود دچار حادثه شده است.

گفتنی است قسمت‌هایی از بخش مرزی نوسود در شهرستان پاوه سال‌ها پس از جنگ تحمیلی هنوز آلوده به مین است و مین‌های بجای مانده از جنگ در سال‌های اخیر جان تعداد قابل توجهی از شهروندان را گرفته است.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: مین ، کولبر
ارسال به دوستان
حمله سایبری به زیرساخت‌های بانکی کشور تایید شد دلاور دوستانیان کارگردان مستند درگذشت درخشش هاکی‌بازان ایرانی در روسیه؛ کسب دو مدال نقره جام تات‌نفت شکست تیم ملی هندبال ساحلی ایران در نخستین دیدار جهانی تصمیم جدید وزارت امنیت داخلی آمریکا برای تیم ملی ایران ترامپ: در تلاش هستیم که با ایران به توافقی منصفانه دست پیدا کنیم/ اوضاع خیلی خوب پیش می‌رود گروسی: ایده‌ای درباره محل احتمالی مواد غنی سازی شده داریم/ اولویت اصلی، تأیید محل اورانیوم با غنای بالا است ترامپ: شاید باید دوباره نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری بشوم! تجارت سیاه جسد؛ چرا اشراف اروپایی مومیایی های مصر را می خوردند؟ / مهمانی های مومیایی گشایی چگونه برگزار می شدند درگذشت آذر عظیما؛ بانوی پیشکسوت آواز ایران بررسی اصلاح شیوه قیمت‌گذاری خودرو در وزارت صمت نعیم قاسم: اسرائیل راهی جز عقب‌نشینی از لبنان ندارد امیر پوردستان: مصلحت ایجاب کند، با عملیات‌ پیش‌دستانه دشمن را به‌شدت غافلگیر می‌کنیم پزشکیان پاکستان را ترک کرد نوحه دامن کشان رفتی دلم زیر و رو شد