فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۲۳۱۶۶
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۸ - ۰۴-۰۵-۱۳۹۷
کد ۶۲۳۱۶۶
انتشار: ۱۹:۱۸ - ۰۴-۰۵-۱۳۹۷

یمن فرودگاه «ابوظبی» امارات را هدف قرار داد

یگان پهپادی ارتش یمن می‌گوید با پهپاد جدید «صماد 3»، فرودگاه بین‌المللی ابوظبی امارات را هدف قرار داده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، یگان پهپادی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن اعلام کرد که با پهپاد جدیدی توانسته به فرودگاه ابوظبی چندین حمله کند.

شبکه المسیره یمن لحظاتی پیش نوشت که این یگان با پهپاد‌ «صماد ۳» که امروز از آن رونمایی شده است، این فرودگاه را چندین نوبه هدف حملات خود قرار داده است.

ارتش یمن سه‌شنبه این هفته به کشورهای عربستان سعودی و امارات متحده عربی درباره تداوم جنایت‌های آن‌ها در یمن هشدار داده بود.

سرهنگ «شرف لقمان»، سخنگوی رسمی ارتش یمن گفته بود همه مناطق این دو کشور متجاوز از جمله «دبی»، در تیررس موشک‌ها و پهپادهای یمن هستند.(جزئیات بیشتر)

ارتش یمن ماه گذشته (۲۷ تیر ماه) توانسته بود برای اولین بار با استفاده از پهپادهای دور بُرد خود به نام «صمِّاد ۲» پالایشگاه شرکت نفتی آرامکو عربستان در منطقه ریاض هدف قرار دهد که بر اثر آن این پالایشگاه بنا بر اعتراف سعودی‌ها آتش گرفت.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: یمن ، ابوظبی
ارسال به دوستان
فوت یک گردشگر در اثر ریزش تونل برفی ازنا تیراندازی در نزدیکی مسجد جامع سراوان مدافع اسپانیا: رویای من بازی مقابل مسی در فینال جام جهانی است نگاهی به طراحی موزه سرالوس اثر آلوارو سیزا (+عکس) ادعای اسرائیل: ۶ عضو حزب الله را هدف قرار دادیم محاکمه روحانی حامی بشار اسد / شیخ حسون در لباس زندان و قفس متهم (+عکس) نمایش هلیکوپتر کبری با دندان های تیز در داکسفورد (+عکس) اعتراف دبیرکل ناتو؛ پای اروپا به جنگ علیه ایران باز شد نگین معماری مدرن کپنهاگ (+عکس) سازمان بین‌المللی دریانوردی عملیات تخلیه کشتی‌ ها از تنگه هرمز را متوقف کرد هشدار ایران درباره استفاده از مسیرهای دیگر در تنگه هرمز لیبرمن: نتانیاهو اسرائیل را به سوی جنگ داخلی می‌کشاند شغل رویایی دهه 80 میلادی؛ داستان خواندنی مشاوران تلفنی نینتندو (+فیلم و عکس) هشدار نهاد مدیریت بر آبراه خلیج فارس نسبت به تبعات تردد از مسیرهای غیرمجاز  اجلاس انرژی بریکس در هند؛ فرصتی راهبردی برای بازگشت ایران به بازار جهانی نفت