فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۰۸۶۶۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۰ - ۲۲-۰۲-۱۳۹۷
کد ۶۰۸۶۶۳
انتشار: ۰۹:۰۰ - ۲۲-۰۲-۱۳۹۷

تخریب ویلای غیرمجاز یک مسئول در ساوجبلاغ

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: ویلای غیرمجاز یکی از وزرا در روستای فشند ساوجبلاغ به دستور دادستانی ساوجبلاغ تخریب شد.

معاون دادستان ساوجبلاغ گفت تخریب بیش از 100 ویلای غیرمجاز به منظور آزادسازی اراضی کشاورزی صورت گرفت و طبق قانون هیچ تبعیضی قائل نمی‌شویم. تلاش استاندار البرز و فرماندار ساوجبلاغ برای جلوگیری از تخریب ویلای غیرمجاز بی‌نتیجه ماند. جالب اینکه صاحب این ویلا، خود یکی از متولیان مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز است.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
خانۀ اشرافی یک فرانسوی در تهران در دوران قاجار (عکس) در این روستای ایران استفاده از تلویزیون و نوشیدن چای ممنوع بوده!(+عکس) تانک جدید با برجک متفاوت و قابلیت همکاری با پهپاد(+عکس) داروهایی که موجب سفتی صبحگاهی دست‌ها می‌شوند «آلبر کامو» و راز دهان‌هایی که می‌خندند ایران شجاعانه جنگید، اما فرانسه در لحظات حساس برنده شد خنک ترین روستای یزد کجاست؟؛ ۹ جای خنک‌ و دیدنی یزد برای سفرهای تابستانی + آدرس صعود دراماتیک سوئیس و کانادا و احتمالا بوسنی ۷ کشته در ۲ تصادف در هرمزگان ادعای ترامپ: ایران امتیازهای بسیار بزرگی می دهد؛ خواهیم دید چه اتفاقی می‌افتد! فیزیکدانان در آستانه حل بزرگ‌ترین معمای کیهان/ شکار نیروی پنجم طبیعت پزشکیان: ایران امروز در منطقه به عنوان یک قدرت دیده می شود تهدید روبیو علیه ایران: به تعهدات عمل نکنید، ترامپ گزینه‌های زیادی دارد 3 نکته درباره سفر پزشکیان به پاکستان قوه قضائیه: آزادی بیش از ۲ هزار زندانی در تهران با همت خیرین در سال گذشته