فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۰۳۳۴۰
تاریخ انتشار: ۰۰:۰۰ - ۲۳-۰۱-۱۳۹۷
کد ۶۰۳۳۴۰
انتشار: ۰۰:۰۰ - ۲۳-۰۱-۱۳۹۷
امیدوارم تارتار بماند؛

گودرزی: یک امتیاز در آزادی بد نیست

عصر ایران
اینکه آقای تارتار می ماند یا نه، در حیطه کاری من نیست. امیدوارم که بمانند. ما یک سری مشکلات داریم و امیدوارم مسئولان از تیم حمایت کنند. در اولین سال نتایج خوبی گرفتیم و امیدواریم سال بعد با قدرت بیشتری ادامه دهیم.

بازیکن تیم پارس‌جنوبی‌جم می گوید که کسب یک امتیاز در ورزشگاه آزادی بد نیست.

به گزارش "ورزش سه"، شهرام گودرزی بازیکن تیم پارس جنوبی جم در پایان دیدار برابر پرسپولیس که با نتیجه یک بر صفر خاتمه یافت در جمع خبرنگاران گفت: در دقایق آخر گل خوردیم و اگر باهوش تر بودیم می توانستیم این بازی را ببریم ولی در مجموع فکر می کنم یک امتیاز مقابل تیم پرسپولیس در ورزشگاه آزادی بد نبود.

گودرزی در مورد تمدید قرارداد تارتار و همینطور شرایط این تیم برای فصل بعد افزود: اینکه آقای تارتار می ماند یا نه، در حیطه کاری من نیست. امیدوارم که بمانند. ما یک سری مشکلات داریم و امیدوارم مسئولان از تیم حمایت کنند. در اولین سال نتایج خوبی گرفتیم و امیدواریم سال بعد با قدرت بیشتری ادامه دهیم.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
توهین قاسمیان، روحانی نزدیک به جلیلی: مذاکره کنندگان به شبکه‌ای وصل هستند که به شبکه یهود می‌رسد(فیلم) توافق چهارچوبی میان اسراییل و دولت لبنان چه مفادی دارد؟ سپاه: حمله به نقاط استقرار ارتش آمریکا در منطقه فرانسه با اقتدار صدرنشین شد؛ سنگال امیدوار به صعود، عراق با جام وداع کرد تظاهرات مردم لبنان در اعتراض به توافق دولت با اسرائیل حمله به ایست‌وبازرسی بانه با 2 شهید و 5 مجروح محسن رضایی: رهبر انقلاب در سلامت کامل هستند و اجازه مذاکرات را دادند/ خواهان آزار و اذیت ملت آمریکا نیستیم حمله آمریکا به سایت های موشکی، پهپادی و راداری در جنوب ایران / سپاه: پاسخ به تجاوز و حمله به نقاط استقرار ارتش آمریکا آخرین تیر پرسپولیس برای آسیایی شدن به سنگ خورد ترامپ: به آزار و اذیت مسیحیان در آمریکا پایان دادم؛ اکنون دین به کشور بازگشته است/ ایران هنوز می‌تواند موشک شلیک کند تشکر رئیس جمهور لبنان از آمریکا به خاطر میزبانی از مذاکرات با اسرائیل تماس تلفنی وزرای امور خارجه ایران و امارات شنبه ادارات کدام استان‌ها با تأخیر شروع به‌کار خواهند کرد؟ محسن رضایی: اگر دشمن جنگ جدیدی آغاز کنند تلفات وسیع خواهند داد ادعای نتانیاهو: ارتش تا خلع سلاح حزب الله در لبنان باقی خواهد ماند