فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۰۲۱۵۰
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۴ - ۱۸-۰۱-۱۳۹۷
کد ۶۰۲۱۵۰
انتشار: ۰۸:۲۴ - ۱۸-۰۱-۱۳۹۷
پرونده مالی پرسپولیس و سرمربی سابق‌همچنان جنجالی

دایی از پولش نگذشت اما تخفیف داد

عصر ایران
قبل از این ما با آقای دایی صحبت‌هایی کرده بودیم و او گفت که با وکلایش در این باره صحبت کنیم. ما حتی مبلغی را به عنوان پیش‌ پرداخت به آقای دایی پرداخت کردیم و قرار بود مابقی پول را قبل از عید بدهیم اما یکی از صرافی‌هایی که در زمان قبل از پرسپولیس بابت سکه، دلار و ارز از پرسپولیس طلب داشت از حساب ما پولی برداشت کرد و به همین دلیل ما به آقای دایی بدقول شدیم

علی دایی سرمربی تیم فوتبال سایپا روز گذشته در نشست مطبوعاتی بازی تیمش مقابل نفت در پاسخ به سوال خبرنگاران از عدم همکاری کامل پرسپولیسی ها برای پرداخت طلب چند میلیاردی اش صحبت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، علی دایی که در زمان محمد رویانیان قراردادی سه ساله با پرسپولیسی ها امضا کرده و بابت هر فصل حضور رقمی قابل توجه از این باشگاه دریافت می کرد پس از قطع همکاری در نیمه سال دوم مبلغ قرارداد خود را تا پایان سال از حمیدرضا سیاسی مدیرعامل وقت دریافت کرد اما باقی ماندن یک طلب 100 میلیونی مالیاتی از قراردادش باعث شد که او به طرز عجیبی مبلغ سال سوم قرارداد خود را به همراه خسارات مربوطه از باشگاه پرسپولیس طلب کند و در شرایطی که به نظر می رسید باتوجه به حضور او در تیم فوتبال صبا در سال سوم قرارداد پولی به او تعلق نگیرد اما کمیته انضباطی و استیناف رای خود را به نفع علی دایی صادر کرد.

این در حالی بود که اصولا و بنابر عرف یک مربی اخراجی تا زمانی حقوق خود را از باشگاه قبلی دریافت می کند که با باشگاه جدید قرارداد نبندد.

البته موضوع علی دایی به مجادله شخصی او با علی اکبر طاهری نیز برمی گشت و او در نهایت و با کمک از قانون توانست حکمی سنگین و 3 میلیاردی علیه پرسپولیس بگیرد که این حکم در کمیته استیناف نیز تایید شد. علی دایی سپس در برنامه نود نیز تاکید کرد از حق خود نخواهد گذشت و در پی ادامه درگیری با طاهری فشار بیشتری برای دریافت پول به پرسپولیس وارد کرد. با این حال پس از تغییرات مدیریتی در این باشگاه و حضور حمیدرضا گرشاسبی مذاکرات میان طرفین برگزار شد و علی دایی رضایت داد 1.2 میلیارد تومان از پرسپولیس دریافت کند که البته این مبلغ نیز، رقم کمی نیست.

پرسپولیس قرار شده پرداخت این بدهی را با یک قسط 500 میلیونی آغاز کند اما به هر حال فشار مالی شدیدی روی دوش این باشگاه است و آنها ضمن پرداخت بدهی های پیشین باید مخارج فعلی را نیز عهده دار شوند که همین مساله باعث تعویق در پرداخت مبلغ وعده شده از سوی باشگاه شده و حالا علی دایی تهدید کرده کاری نکنند پشیمان شود و کل پول را از پرسپولیس طلب کند.

امروز حمیدرضا گرشاسبی  در این باره چنین توضیح داده است:

«قبل از این ما با آقای دایی صحبت‌هایی کرده بودیم و او گفت که با وکلایش در این باره صحبت کنیم. ما حتی مبلغی را به عنوان پیش‌ پرداخت به آقای دایی پرداخت کردیم و قرار بود مابقی پول را قبل از عید بدهیم اما یکی از صرافی‌هایی که در زمان قبل از پرسپولیس بابت سکه، دلار و ارز از پرسپولیس طلب داشت از حساب ما پولی برداشت کرد و به همین دلیل ما به آقای دایی بدقول شدیم اما با همه مشکلی که وجود دارد تلاش خواهیم کرد تا بدهی به آقای دایی را در اولویت پرداختی‌های خود قرار دهیم.»

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: علی دایی ، پرسپولیس
ارسال به دوستان
سفر به جهنم شیشه ای مکزیک (+تصاویر) ویدیوی جدید ترامپ خبرساز شد؛ ادعاهای تند درباره برنامه هسته ای ایران بقائی: صلح واقعی تنها با پایان مداخلات آمریکا و خاتمه اشغالگری محقق می‌شود تغییر محسوس تخصیص ارز صنعت از شنبه/ تامین 2 میلیارد دلار در گام اول حمله پهپادی اسرائیلی به دو خودرو در جنوب لبنان مالیات ستانی از خانه های خالی/ فقط 7 میلیارد تومان در سال 1404 ادعای ترامپ درباره پیوستن بازرسان آمریکایی به آژانس برای بازرسی از تاسیسات هسته‌ای ایران گفت‌وگوی تلفنی عراقچی با وزیر خارجه عربستان آقای میثاقی برای افکار عمومی ارزش قائل باشید کتاب‌های فلسفی در کتابخانه رهبر شهید (+عکس) صادرات صنایع دفاعی و هوافضایی ترکیه به 6.7 میلیارد دلار رسید سقوط طلا به زیر ۴۰۰۰ دلار؛ پایین‌ترین سطح از آبان ۱۴۰۴ نجات یک قلاده شغال گرفتار در استخر نفتی در امیدیه ادعاهای جدید نتانیاهو: کار اسرائیل در لبنان تمام نشده است/ به ایران اجازه هسته ای شدن نمی دهم آمریکا فعالیت سفارت خود در کویت را از سر گرفت