فیلم بیشتر »»
کد خبر ۵۷۲۳۶۲
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۱ - ۲۲-۰۸-۱۳۹۶
کد ۵۷۲۳۶۲
انتشار: ۱۷:۲۱ - ۲۲-۰۸-۱۳۹۶

اعزام 200 مصدوم به تهران

رئیس اورژانس کشور ضمن اشاره به اعزام 200 مصدوم به تهران از وصل شدن 60 درصدی برق در منطقه زلزله زده کرمانشاه خبر داد.

به گزارش ایسنا، کولیوند رئیس اورژانس کشور گفت: 200 نفر مصدوم به تهران اعزام شده‌اند. همچنین 2000 مصدوم توسط اتوبوس‌آمبولانس و آمبولانس‌ها و 600 نفر توسط اورژانس هوایی به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

وی اظهار کرد: امروز یک بیمارستان سیار در منطقه سرپل ذهاب راه اندازی شد که کار بهداشت و درمان مصدومین را انجام می‌دهد.

رئیس اورژانس کشور تاکید کرد: در شرایط فعلی حمایت روانی و مسائل بهداشتی را باید با جدیت پیگیری کنیم. مصدومین در بیمارستان‌های صحرایی تحت درمان قرار می‌گیرند تا بیمارستان‌ها شرایط مناسبی پیدا کنند.

کولیوند گفت: در حال حاضر روستاهای دشت ذهاب را بررسی کرده‌ایم. فوتی‌های این منطقه دفن شده‌اند و در حال حاضر دنبال اسکان اضطراری شهروندان هستیم.

وی در مورد تامین امکانات گرمایشی برای زلزله زدگان گفت: حدود 60 درصد برق این منطقه وصل شده و مسئولین ذیربط قول داده‌اند که آب نیز به زودی وصل شود. امیدواریم تا آخر شب کارهای باقیمانده انجام شود.

 

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: زلزله کرمانشاه
ارسال به دوستان
بررسی اصلاح شیوه قیمت‌گذاری خودرو در وزارت صمت نعیم قاسم: اسرائیل راهی جز عقب‌نشینی از لبنان ندارد امیر پوردستان: مصلحت ایجاب کند، با عملیات‌ پیش‌دستانه دشمن را به‌شدت غافلگیر می‌کنیم پزشکیان پاکستان را ترک کرد نوحه دامن کشان رفتی دلم زیر و رو شد پرتغال 5-۰ ازبکستان؛ هیولا هنوز زنده است تأیید حکم حبس دوومیدانی‌کاران ایرانی در دادگاه تجدیدنظر کره جنوبی ادعای ترامپ: بازرسان هسته‌ای در زمان مناسب در ایران حضور خواهند یافت/ بازرسی‌ها ۱۰۰ درصد انجام خواهد شد تغییر قوانین پنالتی در جام جهانی ۲۰۲۶ توسط فیفا رفع اختلال خدمات کارت بانک تجارت پس از حمله سایبری اوکراین: به مسیر عضویت در اتحادیه اروپا ادامه می‌دهیم اعطای دکترای افتخاری جراحی قلب به پزشکیان، در پاکستان شناسایی نخستین مورد تب کریمه کنگو در اردبیل آقای مجری ؛ مظلوم نمایی نکن، اون روز که جیک جیک مستونت بود، یاد زمستونت نبود؟ رکورد تاریخی رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۶