فیلم بیشتر »»
کد خبر ۵۷۰۹۷۳
تاریخ انتشار: ۰۰:۴۱ - ۱۶-۰۸-۱۳۹۶
کد ۵۷۰۹۷۳
انتشار: ۰۰:۴۱ - ۱۶-۰۸-۱۳۹۶

محمود عباس به عربستان رفت

محمود عباس به عربستان رفت

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در سفری غیرمنتظره برای دیدار با مقام‌های سعودی به عربستان رفت.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه اینترنتی تایمز اسرائیل، محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در جریان سفر خود به ریاض، با ملک سلمان، پادشاه عربستان و محمد بن سلمان، ولیعهد این کشور دیدار می‌کند.

یک منبع نزدیک به رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین گفت که عباس پس از دیدار با عبدالفتاح سیسی، رئیس‌جمهوری مصر به ریاض سفر کرده است.

سفیر فلسطین در ریاض نیز به رادیو فلسطین گفت: مسائل مربوط به فلسطینی‌ها و تحولات بین‌المللی در جریان دیدار محمود عباس با رهبران سعودی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

روزنامه صهیونیستی هاآرتص گزارش داد، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در سفر غیرمنتظره خود به عربستان، در مورد ایران نیز گفت‌وگو خواهد کرد.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: محمود عباس
ارسال به دوستان
«آلبر کامو» و راز دهان‌هایی که می‌خندند ایران شجاعانه جنگید، اما فرانسه در لحظات حساس برنده شد خنک ترین روستای یزد کجاست؟؛ ۹ جای خنک‌ و دیدنی یزد برای سفرهای تابستانی + آدرس صعود دراماتیک سوئیس و کانادا و احتمالا بوسنی ۷ کشته در ۲ تصادف در هرمزگان ادعای ترامپ: ایران امتیازهای بسیار بزرگی می دهد؛ خواهیم دید چه اتفاقی می‌افتد! فیزیکدانان در آستانه حل بزرگ‌ترین معمای کیهان/ شکار نیروی پنجم طبیعت پزشکیان: ایران امروز در منطقه به عنوان یک قدرت دیده می شود تهدید روبیو علیه ایران: به تعهدات عمل نکنید، ترامپ گزینه‌های زیادی دارد 3 نکته درباره سفر پزشکیان به پاکستان قوه قضائیه: آزادی بیش از ۲ هزار زندانی در تهران با همت خیرین در سال گذشته هشدار دستگاه قضا نسبت به فریب شرط‌بندی‌های جام جهانی ۲۰۲۶ نمایش‌های کشور سه شب اجرا ندارند همتی: ۲ میلیارد دلار ارز صنایع تامین می‌شود تلگراف: ترامپ ممکن است پس از انتخابات خواستار توافق جدیدی با ایران شود