فیلم بیشتر »»
کد ۵۶۲۱۳۷
انتشار: ۱۵:۳۲ - ۰۳-۰۷-۱۳۹۶

ماهواره جاسوسی آمریکا به فضا رفت (+عکس)

عصر ایران
همچنین این پانزدهمین مرتبه ای است که موشک اطلسV یک ماهواره NRO را به فضا می برد.
ریشه -آمریکا یک ماهواره جاسوسی به فضا فرستاد. به نقل از اسپیس، آمریکا ماهواره جاسوسیNROL-۴۲ را از پایگاه نیروی هوایی وندربرگ در ایالت کالیفرنیا به فضا فرستاد.

ماهواره جاسوسی آمریکا به فضا رفت (+عکس)
 این ماهواره همراه موشک United Launch Alliance Atlas Vبه آسمان رفت.

 NROL-۴۲ آخرین ماهواره از ناوگان فضا پیماهای سازمان National Reconnaissance Office (NRO)   است در مدار زمین قرار می گیرد.  ماموریت ماهواره های NRO محرمانه هستند بنابراین مشخص نیست NRLO-۴۲ در کدام قسمت مدار زمین قرار می گیرد.

 همچنین این پانزدهمین مرتبه ای است که  موشک اطلسV  یک ماهواره NRO را به فضا می برد.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
چگونه ممکن است بیابان‌ها در کنار اقیانوس‌ها تشکیل شوند؟ از کلئوپاترا تا خرم‌سلطان؛ ۱۰ ازدواج جنجالی که تاریخ اروپا را زیر و زبر کرد چرا جوراب فوتبالیست‌ها سوراخ است؟ هشدار یک متخصص به والدین: گاهی رفتارهای طبیعی سنین رشد، به اشتباه برچسب اختلال می‌خورند قیمه نجفی اصل ؛ نذری عرب‌ها در جنوب + دستور تهیه برای ۱۰۰ نفر نان سنگک از کجا آمده؟ رومیان باستان چگونه کولوسئوم را در گرمای طاقت‌فرسا خنک نگه می‌داشتند؟ چرا ایرانیان در کربلا همراه امام حسین نبودند؟ اگر «ساعت هوشمند» را به یک «موز» ببندیم چه می‌شود؟ جنگ‌افزارهایی از جنس آتش و نابودی؛ قدرت فراتر از تصور سلاح‌های اساطیری چه عواملی باعث افسردگی می‌شود؛ ۶ مورد از عوامل افسردگی رومیان باستان چگونه شیفتۀ «موی بلوند» شدند؟ ۵ دستورالعمل جادویی برای خوشبو کردن طبیعی فضای منزل ۶ بلای طبیعی که مسیر تاریخ بشر را تغییر دادند چرا لباس تیم ملی فوتبال هلند نارنجی است؟ نگاهی به فلسفه و پیشینه تاریخی