فیلم بیشتر »»
کد خبر ۵۴۸۵۹۳
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۲ - ۲۱-۰۴-۱۳۹۶
کد ۵۴۸۵۹۳
انتشار: ۱۸:۵۲ - ۲۱-۰۴-۱۳۹۶

مصرف برق در مشهد رکورد زد

مصرف برق در مشهد رکورد زد
مدیر دفتر روابط عمومی شرکت توزیع برق مشهد با اشاره به افزایش مصرف برق در مشهد در ایام تابستان عنوان کرد: تاکنون بیشترین میزان مصرف ثبت شده در مشهد در سال 96 در تاریخ 19 تیر ماه با 1412 مگاوات بوده است.

علیرضا کاشی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به افزایش مصرف برق در کشور در ایام تابستان اظهار کرد: در حال حاضر مشهد یک میلیون و 450 هزار مشترک برق وجود دارد. با توجه به دوره افزایش مصرف بر در تابستان از شهروندان تقاضا داریم که در مدیریت مصرف به ما کمک کنند تا از این پیک مصرف گذر کنیم.

وی ادامه داد: یکی از وسایل مورد استفاده در این ایام کولرهای گازی و آبی است. باید توجه داشت میزان مصرف کولرهای گازی 3 تا 4 برابر کولر آبی است و بهتر است درجه مصرف آن روی 24 تا 25 قرار گیرد و کولرهای آبی نیز روی دور کند کار کند.

کاشی با بیان اینکه در حال حاضر دو پیک مصرف روزانه و شبانه در مشهد وجود دارد، گفت: دور پیک مصرف روزانه از ساعت 11 تا 15 و دور پیک شبانه از ساعت 19 تا 23 است. از مردم تقاضا می‌شود حتی‌المقدور در این ساعات از وسایل پرمصرف برقی استفاده نکنند.

مدیر دفتر روابط عمومی شرکت توزیع برق مشهد با اشاره به بیشترین میزان مصرف برق در مشهد در سال 96 عنوان کرد: تاکنون بیشترین میزان مصرف ثبت شده در مشهد در سال 96 در تاریخ 19 تیر ماه با 1412 مگاوات بوده است. بیشترین میزان مصرف در سال گذشته در تاریخ 5 مرداد بود که 1326 مگاوات برق در یک روز مصرف شد.

وی اضافه کرد: امسال میزان مصرف افزایش پیدا کرده اما خوشبختانه تاکنون مشکلی برای تامین برق نداشته‌ایم. البته در این میان مردم نیز به ما کمک کرده‌اند و امیدواریم در این زمان باقی مانده تامین برق بدون مشکل صورت گیرد.

مدیر دفتر روابط عمومی شرکت توزیع برق مشهد در خصوص برگزاری مانور کاهش مصرف در سازمان‌های دولتی و دستگاه‌های اجرایی در مشهد بیان کرد: با توجه به افزایش گرمای بی‌سابقه در مشهد و هشدارهای وزارت نیرو و شرکت توانیر با استانداری خراسان رضوی هماهنگی صورت گرفت و روز شنبه، 17 تیر ماه، مانوری با تمام سازمان‌های دولتی و دستگاه‌های اجرایی برگزار شد که طی آن قرار شد سیستم‌های سرمایشی این ادارات از ساعت 13 تا 14 خاموش شود.

کاشی تصریح کرد: با برگزاری این مانور در همان ساعت 70 مگاوات از میزان مصرف برق مشهد کاهش یافت. طی نامه استانداری به دستگاه‌ها قرار شده تا پایان مرداد ماه این فرایند ادامه پیدا کند و هر روز در این ساعت سیستم‌های سرمایشی ادارات و دستگاه‌های اجرایی خاموش شود.
برچسب ها: برق ، مشهد
ارسال به دوستان
«سیندرلا» چگونه دستگیر شد؟ پس از ۲۵ سال، سامسونگ دیگر باارزش‌ترین شرکت کره‌ای نیست! چرا کلسترول شما پایین نمی‌آید؟؛ مقصر اصلی این ۴ عادت روزانه است ترامپ: بنزین باید ارزان شود زن بریتانیایی ملخ صورتی در باغ خانه‌اش پیدا کرد(+عکس) کاهش قیمت جهانی طلا به کمترین رقم طی 2 هفته اخیر قیمت جهانی نفت امروز 1405/4/3  رابرت مالی: ترامپ بالاخره پذیرفت که برای تشویق ایران، امتیازات اقتصادی بدهد سهم مالیات از اقتصاد ۳۸ کشور بزرگ جهان چقدر است؟ (+ اینفوگرافیک) شب آخر دور دوم گروهی؛ پرتغال و کلمبیا به دور بعد رسیدند/ درخشش تیم کیروش مقابل انگلیس(+خلاصه بازی ها) مداحی ای اهل حرم میر و علمدار نیامد مجید بنی فاطمه اشک های مان را دریغ نکنیم: چرا بعد از گریه کردن آرام می گیریم؟ ترامپ، نتانیاهو را به قطع رابطه تهدید کرد: «همه از تو خسته شده‌اند» ۹ واقعیت شگفت‌انگیز درباره مغز که هنوز دانشمندان را شگفت‌زده می‌کند راز طول عمر از زبان جراح گوارش: ۹ میوه برتر برای سلامتی