فیلم بیشتر »»
کد خبر ۵۴۴۵۳۴
تاریخ انتشار: ۰۰:۴۲ - ۲۸-۰۳-۱۳۹۶
کد ۵۴۴۵۳۴
انتشار: ۰۰:۴۲ - ۲۸-۰۳-۱۳۹۶

مدافع راست سایپا از بادران آمد

مدافع راست سابق صبا و بادران تهران قراردادی دو ساله با باشگاه سایپا امضاء کرد.

به گزارش "ورزش سه"، سید احمد مهدی‌زاده که سابقه بازی برای تیم‌های پیکان، ملوان انزلی، صبای قم و راه آهن را دارد و در یک سال گذشته برای تیم بادران تهران به میدان می‌رفت به جمع شاگردان علی دایی اضافه شد.

این مدافع راست 31 ساله امروز بعد از مذاکرات مثبتی که با مدیران باشگاه سایپا داشت قراردادی دو ساله امضاء کرد و به اردوی نارنجی پوشان در سرعین اردبیل ملحق شد.
برچسب ها: سایپا
ارسال به دوستان
چرا تفاهم‌نامه ایران و آمریکا در بهترین زمان ممکن امضا شده است؟ پوتین: غرب برای جنگ با روسیه آماده می‌شود تحریم‌های جدید آمریکا علیه کوبا جزئیات پیدا شدن دختر ۱۹ ساله نسیم‌شهری پس از ۱۰ روز روسیه: آماده‌ایم به ایران در توافق با آمریکا کمک کنیم حماس: اسرائیل به‌دنبال یک ساختار سیاسی جدید در غزه است حمله اسرائیل به جنوب لبنان همزمان با آغاز مذاکرات بیروت و تل‌آویو چمران: مترو رایگان راه‌حل نیست؛ اولویت واگن است / بازسازی خانه‌های آسیب‌دیده با پروانه رایگان اصول مهم عکاسی ماکرو برای آغاز / توصیه هایی برای شروع با گوشی هوشمند جزئیات مسیرهای تشییع پیکر شهید در تهران و مشهد اعلام شد ماهی اوپاه را تا به حال دیده‌اید؟ یک استثنا در دنیای ماهی ها(+عکس) انتخاب داور فینال جام جهانی برای دیدار حساس ایران و مصر سقوط مردِ آرام؛ چرا کی‌یر استارمر دو سال پس از فتح تاریخیِ قدرت ناچار به استعفا شد؟ تعدیل گسترده پیش‌بینی قیمت جهانی طلا توسط دویچه بانک برنامه فعالیت میادین میوه و تره‌بار و مراکز عرضه دام در تاسوعا و عاشورا