فیلم بیشتر »»
کد خبر ۵۲۲۹۶۰
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۶ - ۲۲-۱۱-۱۳۹۵
کد ۵۲۲۹۶۰
انتشار: ۱۸:۱۶ - ۲۲-۱۱-۱۳۹۵
آقای سیانکی؛کسانی را از نزدیک دیدم که تو می دیدی غش می کردی!

بیک زاده: سر پیراهن ژاوی دعوا بود

عصر ایران
متاسفانه اتفاقی است که افتاده و کاری نمی توانم بکنم چون قسمت این بود در اوج آمادگی و در حالی که رفته رفته در ترکیب تراکتورسازی جا افتاده بودم بیرون بنشینم و تنها حسرت بازی برای تیم خوب و پرطرفدار دیار آذربایجان را بخور


محرومیت اعمال شده از سوی فیفا برای باشگاه تبریزی بیشترین ضربه را به هاشم بیک زاده  وارد کرد چون در اوج آمادگی نمی تواند فوتبال بازی کند.

به گزارش "ورزش سه"، برای یک فوتبالیست حرفه ای بازی نکردن آن هم در اوج آمادگی و انگیزه هایی که داشت می تواند اتفاق بسیار تلخی محسوب شود. با این حال هاشم بیک زاده تمریناتش را کنار تراکتورسازی انجام می دهد چون بازیکن این باشگاه به حساب می آید.

هاشم بیک زاده درباره آینده خود نمی تواند پاسخ روشنی بدهد جز این که با انگیزه حرف بزند: «متاسفانه اتفاقی است که افتاده و کاری نمی توانم بکنم چون قسمت این بود در اوج آمادگی و در حالی که رفته رفته در ترکیب تراکتورسازی جا افتاده بودم بیرون بنشینم و تنها حسرت بازی برای تیم خوب و پرطرفدار دیار آذربایجان را بخورم».

او ادامه داد:« در دوران فوتبالم بدشانسی های زیادی آوردم که از دست دادن جام جهانی و جام ملت ها بزرگترین آنها بود. با هر دو اتفاق کنار آمدم و این بار هم مجبورم با بیرون ماندنم کنار بیایم. اما تا روزی که برگردم انگیزه ام را از دست نمی دهم. تمرین می کنم تا انشاا.. در فصل جدید با قدرت برگردم.»

او درباره وضعیت قراردادش با تراکتورسازی تصریح کرد:« من بازیکن باشگاه هستم. قبل ازاین که به تراکتور بیایم پیشنهادهایی داشتم ولی تصمیم گرفتم برای آقای قلعه نویی بازی کنم چون مربی من بوده و برای کار با او راحتم. بیرون ماندن من باعث ناراحتی ایشان هم شد. از نظر فوتبالی در این ماجرا خیلی ضرر کردم، امیدوارم حداقل ضرر مالی نکنم».

بیک زاده از اتفاق دیگری هم ناراحت است.گزارشگر بازی استقلال و السد قطر مدعی شد اگر هاشم بیک زاده در زمین بود، دنبال پیراهن ژاوی می افتاد و در جام جهانی هم دنبال پیراهن مسی بود. هاشم در واکنش به این اتفاق گفت:«بازیکنانی مثل رونالدو، مسی، پله، مارادونا، ژاوی و...در تاریخ فوتبال ماندگار هستند. اگر کسی پیراهن این بازیکنان را هم به دست بیاورد، افتخار است. وقتی ژاوی به ایران می آید و مردم این قدر استقبال می کنند، فکر کنید مسی بیاید چه اتفاقی می افتد؟

 ما از تیم های عربی خوشمان نمی آید ولی بعضی ها داشتن سر گرفتن لباس السد دعوا می کردند! وسط بازی مدام به ژاوی پیغام و پسغام می فرستادند که لباست را به ما بده. آقای سیانکی من اگر دنبال لباس بودم خودم از بازیکنان آرژانتین یا بازیکنانی چون سانچز و ابراهیموویچ می گرفتم که جلوی شان بازی کردم. 

حتی دوستانی دارم که می توانند این لباس ها را برایم بگیرند. من جاهایی رفتم که اگر کسی مثل سیانکی آنجا بود، با دیدن چهره های بزرگ، حتما غش می کرد و از حال می رفت! این حرف ها درست نیست.واقعا متاسفم برای این ورزش که گزارشگرش به جای گزارش، فوتبالیست را مسخره می کند. تقصیر خود ماست که اجازه می دهیم چنین کارهایی کنند. به تمسخر گرفتن دیگران کار اشتباهی است. بهتر است صدا و سیما روی این آدم ها نظارت داشته باشد».

برچسب ها: تراکتورسازی
ارسال به دوستان
«کیپ ورد» پدیده جام جهانی / چگونه کشور کوچک نیم میلیون نفری مقابل اسپانیا مساوی کرد دستگیری اعضای باند کلاهبرداری شبکه‌ای فروش خودرو شهاب حسینی، مریلا زارعی و نعیمه نظام‌دوست در سریال محبوب 25 سال پیش هشدار سازمان غذا و دارو درباره مصرف این مکمل ورزشی «پاپ» کتاب منتشر می‌کند برقراری مجدد پروازهای تهران – دبی از ۱۰ تیرماه تلف شدن یک توله پلنگ نر به دلیل سقوط در کانال آب راز دندان‌ها؛ مقایسه ساختار دندان در ۶ گونه، از انسان تا غول‌های خشکی و دریا (+اینفوگرافیک) وام روی سیم‌کارت؛ پدیده‌ای که دارایی مردم را گرو می‌گیرد پخش زنده ۶ مسابقه فوتبال جام‌جهانی، امشب و فردا واکنش حسین سلاح‌ورزی به خرید محصولات کشاورزی آمریکایی؛ بخشی از این منابع آزاد شده ایران به عنوان پشتوانه ایجاد ابزارهای مالی و اعتباری مورد استفاده قرار گیرد پزشکی که برای کشف حقیقت، خودش را چندین بار به طناب دار سپرد! روایت مرکز آمار از تورم در استان‌ها/ ۱۱ استان سه رقمی شدند امضای هزار سینماگر برای حمایت از صدای کودک انیمیشن‌ها در مقابل هوش مصنوعی «داستان اسباب‌بازی 5» همه رقبا را کنار زد