فیلم بیشتر »»
کد خبر ۵۱۸۴۳۰
تاریخ انتشار: ۲۲:۰۵ - ۲۹-۱۰-۱۳۹۵
کد ۵۱۸۴۳۰
انتشار: ۲۲:۰۵ - ۲۹-۱۰-۱۳۹۵

ویسی از بیمارستان ترخیص شد


عبدالله ویسی سرمربی تیم سپاهان پس از پشت سر گذاشتن چند ساعت پرفشار از بیمارستان مرخص شد و به خانه برگشت.

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی تیم سپاهان در اواسط نیمه دوم دیدار برابر نفت با مشکل افت فشار روبرو شد و با آموبولانس به بیمارستان منتقل شد.

خوشبختانه ویسی با پشت سر گذاشتن اقدامات پزشکی به وضعیت نرمال بازگشته و از بیمارستان ترخیص شده است.
برچسب ها: ویسی
ارسال به دوستان
سیب هستید یا گلابی؟ ؛ شکل بدن شما چه چیزی درباره سلامتی‌تان می‌گوید؟ تاثیر شگفت‌آور یک ویتامین رایج بر یکی از کشنده‌ترین سرطان‌های مغز انگلیس ۰-۰ غنا؛ سد دفاعی کی‌روش برابر ماشین موقعیت‌سازی سه‌شیرها کپسول زمان ۷۰۰هزار ساله؛ مدفوع سنجاب‌های کانادا اسرار حیات عصر یخبدان را آشکار کرد قلب خود را با این ماده مغذی بیمه کنید دختری از ایل شاهسون با لباس‌های سنتی در دوران قاجار(عکس) ۵ چهره ماندگار که راه زنان را به دنیای مهندسی گشودند(+عکس) از جنرال موتورز تا فورد؛ برندهایی که خودروهای نظامی را برای ارتش آمریکا ساختند(+عکس) حمله سایبری به زیرساخت‌های بانکی کشور تایید شد دلاور دوستانیان کارگردان مستند درگذشت درخشش هاکی‌بازان ایرانی در روسیه؛ کسب دو مدال نقره جام تات‌نفت شکست تیم ملی هندبال ساحلی ایران در نخستین دیدار جهانی تصمیم جدید وزارت امنیت داخلی آمریکا برای تیم ملی ایران ترامپ: در تلاش هستیم که با ایران به توافقی منصفانه دست پیدا کنیم/ اوضاع خیلی خوب پیش می‌رود گروسی: ایده‌ای درباره محل احتمالی مواد غنی سازی شده داریم/ اولویت اصلی، تأیید محل اورانیوم با غنای بالا است