فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۹۸۲۰۲
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۹ - ۱۵-۰۷-۱۳۹۵
کد ۴۹۸۲۰۲
انتشار: ۱۹:۱۹ - ۱۵-۰۷-۱۳۹۵

کی روش : ما بهتربودیم و برنده شدیم

عصر ایران
در بازی امشب تیم من با اقتدار کامل بازی کرد و زمین را در دست داشت. ما امشب بازی خوبی را از هر دو تیم شاهد بودیم و تیم ایران به دلیل اینکه موقعیتهای بیشتری را ایجاد کرد و توانست از یکی از این موقعیتهای استفاده کند استحقاق پیروزی در زمین را داشت.
کارلوس کی روش در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی به شاگردانش تبریک گفت و تیم ازبکستان را تیمی سریع و قدرتمند معرفی کرد.

به گزارش عصرایران ، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: تنها یک تیم ملی ایران با ثبات می توانست این تیم خوب ازبکستان را شکست دهد.

 کارلوس کی روش در نشست خبری پس از دیدار ایران برابر ازبکستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در بازی امشب تیم من با اقتدار کامل بازی کرد و زمین را در دست داشت. ما امشب بازی خوبی را از هر دو تیم شاهد بودیم و تیم ایران به دلیل اینکه موقعیتهای بیشتری را ایجاد کرد و توانست از یکی از این موقعیتهای استفاده کند استحقاق پیروزی در زمین را داشت. 

البته تیم ازبکستان هم در دقایقی از بازی موقعیت داشت ولی تیم ایران موقعیتهای بیشتری ایجاد کرد و بازی را در اختیار داشت.

وی افزود: تیم ایران بیشتر تلاش کرد و ازبکستان در ضدحمله ها چشم به موقعیت داشت و از این بابت تیم ایران شایستگی بیشتری برای پیروزی داشت.

سرمربی تیم ایران در پاسخ به این سوال که چرا اشکان دژاگه در این بازی به میدان نرفت و جهانبخش و آزمون به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شدند، گفت: این سه بازیکن در تیممان بودند و در نیمکت حضور داشتند. علیرضا جهانبخش و سردار آزمون هم به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شدند و هر سه آماده بودند که بازی کنند اما تمام تصمیات انجام گرفته تاکتیکی بود.


کی روش در پاسخ به سوال خبرنگار ازبکستانی که ایران در این بازی در حمله و دفاع عملکرد بسیار خوبی ارائه کرد اما ازبکستان نه چندان خوب بود، گفت: امشب ما شاهد بازی خوبی از هر دو تیم بود. امشب، شب تیم ایران بود و ما به لحاظ نظم تیمی و انفرادی بسیار خوب بودیم. 

من بازیهای ازبکستان برابر قطر و سوریه را دیده بودم و امشب از سرعت بالای ازبکستان شگفت زده شدم و نمی دانم آنها این سرعت را از کجا آورده بودند. ازبکستان بازی بسیار خوبی انجام داد. در وهله اول من باید به بازیکنان خودم به خاطر قدرتی که نشان دادند تبریک بگویم و در وهله دوم به تیم ازبکستان که بازی سرعتی خیلی خوبی انجام داد.

سرمربی تیم ایران در پاسخ به این سوال که شما چندین مرتبه در تاشکند تیم ازبکستان را با نتیجه یک بر صفر شکست داده اید، به نظرتان سختترین مصافتان با این تیم کدام بازی بوده است، گفت: دیداری که در تهران به ازبکستان باختیم سختترین بازی ما مقابل ازبکستان بود. البته در بازی امشب دیدیدم که حریفان ما در این گروه کار سختی برابر ازبکستان خواهند داشت. 

اما این سه امتیاز تنها بخشی از امتیازهایی سات که باید برای رسیدن به جام جهانی کسب کنیم و به همین خاطر باید در ادامه بازیهایمان با تمرکزمان بالا به کارمان ادامه دهیم.وی در پایان گفت: تنها یک تیم ملی ایران با ثبات می توانست این تیم خوب ازبکستان را شکست دهد.
برچسب ها: کارلوس کی روش
ارسال به دوستان
رکوردشکنی گرما در اروپا با حدود ۳۰۰ فوتی چرا یک عفونت ساده در برخی افراد التهاب خطرناک ایجاد می‌کند تغییر ساعت کاری ادارات البرز به دلیل بازی تیم ملی فوتبال  نظر منفی رای دهندگان آمریکایی به جنگ با ایران تبادل ۱۶۰ اسیر جنگی میان روسیه و اوکراین محمدرضا باهنر: در جنگ نقل و نبات پخش نمی‌کنند/ با جنگ، حداقل ۲۰۰ میلیارد دلار عقب افتادیم اطلاعیه مهم بانک ملی درباره قطعی موقت سامانه‌های کارتی  هشدار حمله موشکی در دبی صادر شد شمار کشته‌های زلزله ونزوئلا به ۵۸۹ نفر رسید بقائی: ایران بیشتر از هر طرف دیگری دغدغه امنیت جمعی منطقه را دارد پزشکیان: دامنه اختیارات استانداران به گونه‌ای افزایش یافته که آنان در عمل «رییس ‌جمهور استان» محسوب می‌شوند امام جمعه اهواز: در استان خوزستان همچنان انتقال مواد مخدر به‌راحتی انجام می‌شود امام جمعه تهران: اجتماعات شبانه نباید زمینه حضور وحدت‌شکنان باشد بارش باران در ۱۳ استان کشور ۲ طوفان شدید در ژاپن/ ۲ میلیون نفر دستور تخلیه گرفتند