فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۹۶۲۲۲
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۳ - ۰۶-۰۷-۱۳۹۵
کد ۴۹۶۲۲۲
انتشار: ۰۸:۲۳ - ۰۶-۰۷-۱۳۹۵

احتمال جدایی چند بازیکن از استقلال

احتمال جدایی چند بازیکن از استقلال
احتمال دارد تعدادی از بازیکنان تیم فوتبال استقلال در نیم‌فصل دوم از این تیم جدا شوند.

به گزارش میزان، تیم استقلال مهره‌های زیادی در لیگ برتر شانزدهم در ترکیب خود دارد و علیرضا منصوریان بر این اساس توانسته در هر بازی، ترکیب جدیدی را امتحان کند.

با این وجود، چنین شرایطی باعث ناراحتی بازیکنانی شده که در سال گذشته مهره کلیدی استقلال به شمار می‌رفتند. بازیکنانی مانند بهنام برزای، امین حاج‌محمدی و میثم مجیدی در ترکیب اصلی قرار نگرفته یا کمتر فرصت بازی پیدا کرده‌اند.

از درون باشگاه استقلال خبر می‌رسد با توجه به هزینه‌های سنگین باشگاه و همچنین تأکید بر کاهش هزینه‌ها، احتمال دارد بازیکنان فوق از جمع آبی‌پوشان جدا شوند.

هنوز منبعی به صورت رسمی این خبر را تأیید نکرده است اما با توجه به نیاز علیرضا منصوریان، شاید سرمربی استقلال با این جدایی موافقت نکند. همچنین بازیکنان نیمکت‌نشین از شرایط خود راضی نیستند و احتمال دارد خودشان درخواست جدایی بدهند.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: استقلال ، بازیکن ، فوتبال
ارسال به دوستان
ادعاهای جدید نتانیاهو: کار اسرائیل در لبنان تمام نشده است/ به ایران اجازه هسته ای شدن نمی دهم آمریکا فعالیت سفارت خود در کویت را از سر گرفت هشدار تازه اروپا به ایرلاین‌ها؛ از آسمان ایران و لبنان دوری کنید وقتی VPN محترم می شود! آغاز فاز جدید تغییر کتاب‌های ابتدایی پارکوهی هارطونیان، کتاب‌شناس درگذشت حماس: آماده واگذاری کامل حکمرانی غزه به «کمیته ملی» هستیم زیدآبادی: این صلح از جنس نزاع قدرت نبود! ابراهیم رضایی: تنگه هرمز را با مذاکره فتح نکردیم که با مذاکره واگذار کنیم وزیر نفت: بر مبنای تفاهم‌های تحریمی با طرف آمریکایی، مسیر خود را ادامه می‌دهیم قالیباف در دیدار با رئیس مجلس ترکیه: هیمنه پوشالی آمریکا در جنگ اخیر فرو ریخت راه‌اندازی کلاس‌های جبرانی تابستانی برای دانش‌آموزان/ آموزش رایگان به نیازمندان نیویورک تایمز: داماد ترامپ به جمع میلیاردرها پیوست سنتکام: علی حسین العلوی را کشتیم پایان ارائه شهادت نتانیاهو در 3 پرونده‌ فساد