فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۵۹۸۹۴
تاریخ انتشار: ۰۰:۴۳ - ۱۶-۰۱-۱۳۹۵
کد ۴۵۹۸۹۴
انتشار: ۰۰:۴۳ - ۱۶-۰۱-۱۳۹۵

ویسی: طالب لو فوق العاده بود

عصر ایران
عبدالله ویسی در کنفرانس خبری گفت در روزی که می‌توانستیم ببریم، وحید طالب‌لو فوق‌العاده بود.
به گزارش"ورزش سه"، عبدالله ویسی پس از تساوی یک بر یک تیمش در کنفرانس خبری پس از بازی مقابل استقلال تهران گفت:
طالب لو فوق العاده بود

 بازی بسیار زیبا و باطراوات و هیجانی را هر دو تیم به نمایش گذاشتند. همه از این فوتبال لذت بردند، به خصوص کسانی که در ورزشگاه بودند. در روزی که می‌توانستیم ببریم، وحید طالب‌لو فوق‌العاده بود. هر چند مهدی رحمتی دروازه‌بان خوبی است اما امروز طالب‌لو فوق‌العاده بود و نشان داد دروازه‌بان بزرگی است. در روزی که نمی‌بریم، مساوی بد نیست و مردم از دیدن این دیدار لذت بردند.
خوشحالی من عادی بود

 پس از گل حریف باید جبران می‌کردیم. توپ را از استقلال گرفتیم و فوق‌العاده بازی کردیم و به نظرم عکس‌العمل من بعد از گل عادی بود و باید خوشحالی می‌کردم.
شیر همیشه شیر است

استقلال تیم بزرگی است و نبود دو، سه بازیکن تغییری در این تیم ایجاد نکرد. باید گفت که شیر همیشه شیر است اما بچه‌های ما فوق‌العاده بازی کردند.
برچسب ها: ویسی
ارسال به دوستان
یافته جدید جیمز وب: تفاوت کابوس‌وار هوای صبح و عصر در غول گازی معروف تصویر لگویی از علیرضا بیرانوند با اشاره به بسته بودن تنگه هرمز چرا حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی واریز نشده است؟ ۰.۹ درصد معتادان ایران «زن» هستند/ وجود بیش از ۳۳۰ میلیون معتاد در دنیا «علی الاصول» در پیام رهبری یعنی چه؟ راه‌اندازی سامانه «بینا» برای ثبت‌نام دانش‌آموزان/ برپایی کلاس‌های تقویتی برای ابتدایی‌ها روابط زن و شوهر و تناقض‌ های پنهان: چرا هم زمان هم خوشبخت‌ ایم و هم سردرگم؟ شگفتی بدن انسان؛ دلیلی که ریه ها غرق نمی شوند بهترین شهرهای دایره‌ای جهان در سال ۲۰۲۶ کدامند؟ روزنامه اطلاعات: آقای دولت! طاقت مردم دارد تمام می شود؛ با حذف یارانه نان؛ پاس گل به دشمن ندهید تیراندازی در مدرسه‌ای در فیلیپین/ ۳ کشته و چندین مصدوم ۳کشته در آتش‌سوزی مرگبار ۲ پژو / احتمال افزایش آمار جان‌باختگان با کشف یک گوشواره نوزاد ۵۴ مصدوم و ۱۸ مفقود در پی انفجار در منطقه صنعتیِ قطر رگبار پراکنده باران در ۵ استان نوار شمالی کشور سدهای کشور چقدر آب دارند؟