فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۳۲۳۱۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۴ - ۲۷-۰۸-۱۳۹۴
کد ۴۳۲۳۱۵
انتشار: ۱۰:۲۴ - ۲۷-۰۸-۱۳۹۴

فیلیپینی ها، پرچم آمریکا را آتش زدند

راهپیمایان در مانیل پایتخت فیلیپین پرچم آمریکا را آتش زدند.حدود دویست نفر در تظاهراتی علیه اجلاس سران آپک در مانیل پایتخت فیلیپین تظاهرات کردند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در این اجلاس باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا نیز شرکت دارد.

معترضان سعی کردند با عبور از سد پلیس به محل برگزاری مجمع آپک برسند اما موفق نشدند.

وینسنت کریسوستومو رئیس سازمان مللی جوانان فیلیپین گفت: آپک دشمن ملت فیلیپین است. ما به مردم جهان می گوییم مردم فیلیپین به مبارزه خود علیه جهانی سازی ادامه می دهند و از حضور آپک در کشورشان استقبال نمی کنند و ما می خواهیم از آپک خارج شویم.
برچسب ها: فیلیپینی ، پرچم ، آمریکا
ارسال به دوستان
نماینده ولی‌فقیه در سپاه: رهبر انقلاب با مذاکره از موضع قدرت مخالفتی ندارند رشد دوبرابری مبادلات تجاری ایران در صورت صلح کامل تدابیر حمایتی بانک مرکزی برای مشتریان آسیب‌دیده از حملات سایبری «کیپ ورد» پدیده جام جهانی / چگونه کشور کوچک نیم میلیون نفری مقابل اسپانیا مساوی کرد دستگیری اعضای باند کلاهبرداری شبکه‌ای فروش خودرو شهاب حسینی، مریلا زارعی و نعیمه نظام‌دوست در سریال محبوب 25 سال پیش هشدار سازمان غذا و دارو درباره مصرف این مکمل ورزشی «پاپ» کتاب منتشر می‌کند برقراری مجدد پروازهای تهران – دبی از ۱۰ تیرماه تلف شدن یک توله پلنگ نر به دلیل سقوط در کانال آب راز دندان‌ها؛ مقایسه ساختار دندان در ۶ گونه، از انسان تا غول‌های خشکی و دریا (+اینفوگرافیک) وام روی سیم‌کارت؛ پدیده‌ای که دارایی مردم را گرو می‌گیرد پخش زنده ۶ مسابقه فوتبال جام‌جهانی، امشب و فردا واکنش حسین سلاح‌ورزی به خرید محصولات کشاورزی آمریکایی؛ بخشی از این منابع آزاد شده ایران به عنوان پشتوانه ایجاد ابزارهای مالی و اعتباری مورد استفاده قرار گیرد پزشکی که برای کشف حقیقت، خودش را چندین بار به طناب دار سپرد!