فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۲۰۴۳۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۷ - ۰۸-۰۷-۱۳۹۴
کد ۴۲۰۴۳۰
انتشار: ۱۳:۲۷ - ۰۸-۰۷-۱۳۹۴

«مگس سفید» صدای شهردار را هم درآورد

شهردار تهران با تاکید بر این موضوع که وظایف سازمان محیط زیست برعهده شهرداری تهران نیست، گفت: موضوع مگس سفید در شهر تهران است و در مبارزه با آن شهرداری کمک می‌کند اما نباید وظایف سایر وزارتخانه‌ها را شهرداری تهران انجام دهد.

به گزارش ایسنا، محمدباقر قالیباف در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه شهرداری تهران در مقابله با مگس سفید، اقداماتی انجام داده است، گفت: با همکاری دانشگاه و سایر سازمان‌ها باید مبارزه با مگس سفید را انجام دهیم. طبیعتا در حال حاضر نیز تجربه بهتری پیدا کرده‌ایم،‌ البته مگس سفید پدیده‌ای است که نیازمند مطالعات بیشتری است تا بهترین روش برای مبارزه با این حشرات پیدا کنیم.

وی با بیان اینکه درخصوص مقابله با مگس‌های سفید باید روش‌های جدیدی را به کار بگیریم، افزود: همکاران در حوزه خدمات شهری این کار را انجام می‌دهند و این مساله تنها با همکاری وزارت بهداشت و محیط زیست انجام می‌شود.

شهرداری تهران تاکید کرد: موضوع مگس سفید در شهر تهران است و در مبارزه با آن شهرداری تهران کمک می‌کند اما نباید وظایف سایر وزارتخانه‌ها را شهرداری تهران انجام دهد.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
ادعای ترامپ: ایران امتیازهای بسیار بزرگی می دهد؛ خواهیم دید چه اتفاقی می‌افتد! فیزیکدانان در آستانه حل بزرگ‌ترین معمای کیهان/ شکار نیروی پنجم طبیعت پزشکیان: ایران امروز در منطقه به عنوان یک قدرت دیده می شود تهدید روبیو علیه ایران: به تعهدات عمل نکنید، ترامپ گزینه‌های زیادی دارد 3 نکته درباره سفر پزشکیان به پاکستان قوه قضائیه: آزادی بیش از ۲ هزار زندانی در تهران با همت خیرین در سال گذشته هشدار دستگاه قضا نسبت به فریب شرط‌بندی‌های جام جهانی ۲۰۲۶ نمایش‌های کشور سه شب اجرا ندارند همتی: ۲ میلیارد دلار ارز صنایع تامین می‌شود تلگراف: ترامپ ممکن است پس از انتخابات خواستار توافق جدیدی با ایران شود صادرات نفت ایران به ۴۰ میلیون بشکه رسید مرگ دونده ۲۵ ساله در ۳۰ متری خط پایان مسابقه دو لندن روبیو: هیچ عوارضی در تنگه هرمز اعمال نخواهد شد خانیکی: پایان بد جنگ‌ها، خسارت بارتر از جنگ هستند بوشهر/ خنثی‌سازی مهمات عمل‌نکرده در دیلم