فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۰۵۱۷۶
تعداد نظرات: ۱۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۵ - ۲۱-۰۴-۱۳۹۴
کد ۴۰۵۱۷۶
انتشار: ۱۵:۱۵ - ۲۱-۰۴-۱۳۹۴

کدام توافق؟ همه سر کار هستیم؟

عصر ایران
الف.راستگو
 
از آنجا که کار ما خیلی درست است توانستیم به تیتر روزنامه ها در فردای روز توافق هسته ای، دست پیدا کنیم.
 
 آرمان امروز: "انتشار خاطره منتشر نشده آیت الله هاشمی در خصوص مذاکرات هسته ای در 20 سال قبل"
 
آقای ظریف دست پرورده آقای ولایتی است و خب آقای ولایتی هم که مدتی زیر نظر خودم بوده است. به هر حال اینها سرمایه های ما هستند و خیلی خوشحالم که بالاخره زحماتمان به ثمر رسید.
 
***
 
ایران: "همه تو خونه هاتون باشین!"
 
دکتر روحانی از مردم درخواست کرد لطفا جشن هسته ای نگیرید، برامون حرف درمیارن؛ تو خونه هاتون جلو تلویزیون یک کف مرتب بزنین، البته دوانگشتی! مردم مریض دارن، بعضی ها تو شُک این هستند که حالا که نمی تونن از تحریم ها کاسبی کنند، پس چیکار کنند؟
 
***
 
جوان: "باز هم دبه کردن آمریکا"
 
 طبق اخبار رسیده جان کری به بهانه درد پایش در هنگام امضای توافق به بیرون از اتاق رفته است و سپس درخواست کرده برگه توافقنامه را برای او در اتاقش ببرند و بعد هم با "فتوشاپ" امضایش را پای برگه جعل کرده تا هر زمان آمریکا خواست، بگوید: "اینکه امضای من نیست! " و دبه کند و بزند زیر میز مذاکره. اینطور آدم های نامردی هستند اینها!
 
***
 
کیهان: "گزارش تحلیلی کیهان: کدام توافق؟ همه سر کار هستیم؟"
 
"هر چند ظریف و کری و 5 وزیر به اصطلاح قدرت های جهانی از امضای توافق هسته ای می گویند، اما روزنامه فیندرسکی که چهل پنجاه تا تیراژ دارد و  در بورکینافاسو منتشر می شود نوشته است هنوز توافق نهایی امضا نشده است."
 
***
 
وطن امروز: "مملکتو فروختن، دارن باهاش پُز میدن!"
 
طبق مفادی از توافقنامه که فقط تحریریه وطن امروز و دربان هتل کوبرگ از آن اطلاع دارند، هیات ایرانی مذاکره کننده قبول کرده است که اجازه دستیابی "آژانس غذایی" به طرز پخت حلیم بادمجان و قیمه پلو را به رسمیت بشناسد؛  بدین ترتیب آشپزهای آژانس هر زمان دلشان بخواهد می توانند سرزده وارد خانه های مردم شده و به بهانه یادگرفتن نحوه دست پخت این غذاها از اطلاعات مهمی همچون رنگ کاغذدیواری منازل و رنگ پیژامه شهروندان اطلاعاتی را جاسوسی کنند!
 
***
 
آسیا: "اوباما به ایران آمد و برگشت"
 
اوباما بعد از توافق هسته ای با لباس مبدل وارد ایران شد و بعد از خریدن یک بسته سیگار بهمن به کشورش بازگشت. عکسی از وی در حالیکه در حال کشیدن سیگار ایرانی است در اینستاگرامش منتشر شده است.
 
***

 جام جم: "سربلندی صدا و سیما از توافق هسته ای"
 
هشتاد و شش درصد مخاطبان صدا و سیما دلیل توافق هسته ای را نقش موثر صدا و سیما دانستند. کلا اگر حمایت های ما نبود که عمرا توافق شکل می گرفت!
 
  
توضیح انتهایی: تمام موارد فوق حاصل ذهن بیمار نویسنده بود، لطفا جدی نگیرید.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۱۳
در انتظار بررسی: ۷۹
غیر قابل انتشار:
ناشناس
United States of America
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۱
668
15
خفه شین عقده ای های بدبخت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۱
597
16
إن شائ الله توافق به نتیجه نرسه که نیاز به این تیترا باشه
سید از قم
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۱
8
355
همه رو جدی گرفتم چون جز حقیقت چیزی نگفتی! اگه روی تیتر هم نیاد در قلبشون همین چیزهاست.
جاوید
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۱
552
9
ما هم میدونیم حاصل ذهن بیمار و کثیفِ نویسنده هست .عشق آمریکا هم در این ذهن کثیف موج میزنه .لطفا احساس سرسپردگی رو به ملت توصیف کنید چون شما عزیزان استعداد خوبی دارید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۱
6
281
عالی، عالی
کلی خندیدم
رضا 630
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۱
4
268
بسيار عالي ، انشاالله با توافق خو ب كيفمان تكميل مي شود . انشاالله
ناشناس
France
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
247
36
حتی اگر توافق انجام بشه و خطوط قرمز رعایت شده باشه و تحریم ها هم لغو بشه عالی میشه، اما جشن گرفتن در ایران کار بسیار نادرستی هست. فک کنید امریکایی ها باخبر بشن که ما جشن گرفتیم پیش خودشون میگن اینا دیگه چه ملت بدبختی هستن و آویزون ما هستن...
جواد
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
5
184
احسنت عالی بود تیترهای دلواپسان خیلی خنده دار بود .
ان شاءالله امروز به توافق برسیم و جشن تاریخی رابرگزار کنیم .
محمد حسین
Netherlands (Kingdom of the)
۰۴:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
3
75
اونی که روزنامه قانون نوشته خیلی بهتر بود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
2
139
کیهان عالی بود مرسی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
228
5
آفرين به ذهن بيمار شما و ديگر روزنامه نگاران اميدورام اين ذهناي بيمار (البته بقيه روزنامه نگاران) كار دستمون ندند
علی
France
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
3
161
خیلی بامزه بود. و دقیق به هدف زدید، مخصوصا درباره کیهان، وطن امروز و جوان. احسنت، آفرین.
ناشناس
Germany
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
2
127
عالی بود
مالکان در چه شرایطی می‌توانند حکم تخلیه بگیرند؟ ادعای روبیو: مذاکرات فنی ایران و آمریکا هفته آینده از سر گرفته می‌شود حمله ترامپ به ممدانی: با کمک سه کمونیست پیروز شد واردات محصولات کشاورزی از آمریکا ؛ عقلانی و درست است / به این دلایل ... روبیو: یادداشت تفاهم با ایران ظرف ۶۰ روز اجرا خواهد شد سفر به جهنم شیشه ای مکزیک (+فیلم و عکس) پست جدید ترامپ: ساعتی که از ۱۹۷۹ به حرکت درآمد (+ترجمه) بقائی: صلح واقعی تنها با پایان مداخلات آمریکا و خاتمه اشغالگری محقق می‌شود تغییر محسوس تخصیص ارز صنعت از شنبه/ تامین 2 میلیارد دلار در گام اول حمله پهپادی اسرائیلی به دو خودرو در جنوب لبنان مالیات ستانی از خانه های خالی/ فقط 7 میلیارد تومان در سال 1404 ادعای ترامپ درباره پیوستن بازرسان آمریکایی به آژانس برای بازرسی از تاسیسات هسته‌ای ایران گفت‌وگوی تلفنی عراقچی با وزیر خارجه عربستان آقای میثاقی برای افکار عمومی ارزش قائل باشید کتاب‌های فلسفی در کتابخانه رهبر شهید (+عکس)