فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۸۸۰۱۴
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۳ - ۲۶-۱۲-۱۳۹۳
کد ۳۸۸۰۱۴
انتشار: ۱۷:۴۳ - ۲۶-۱۲-۱۳۹۳

ظریف: مذاکرات خوب بود

عصر ایران
وی گفت: طرف‌های اروپایی اعلام کردند که حضور فعالی برای رسیدن به توافق نهایی در لوزان خواهند داشت.
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران پس از بازگشت از بروکسل گفت: مذاکرات با طرف اروپایی خوب بود.

به گزارش ایسنا، محمدجواد ظریف افزود: در دیدارهای دو جانبه درباره مسایل منطقه‌ای گفت‌وگو شد و در دیدار عمومی هم بحث‌های هسته‌ای یکبار دیگر مرور شد به ویژه درباره مسایلی که بیشتر به گفت‌وگو نیاز دارد ، بحث کردیم.

وی گفت: در این نشست قرار شد از صبح چهارشنبه مدیران سیاسی هر سه کشور اروپایی همراه با مدیران سیاسی چین و روسیه به مذاکره کنندگان ملحق شوند تا در روزهای پایانی این دور از مذاکرات به بحث‌ها کمک کنند.

وی گفت: طرف‌های اروپایی اعلام کردند که حضور فعالی برای رسیدن به توافق نهایی در لوزان خواهند داشت.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: مذاکرات ، ظریف
ارسال به دوستان
دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت: امضای رسمی ترامپ پای نام خلیج فارس سند ایستادگی ایرانیان است ونس: در مذاکرات با ایران پیشرفت داشته‌ایم ۵ کشته و ده‌ها زخمی در حمله موشکی اوکراین به روسیه اژه ای: عفو بیش از ۸۰ هزار محکوم اغتشاشات؛ بازگشت ۵۸ هزار میلیارد به بیت‌المال گل‌گهر سیرجان در تورنمنت سه‌جانبه تعیین سهمیه آسیایی شرکت نمی‌کند تیراندازی در کانادا؛ یک افسر پلیس هدف قرار گرفت صهیونیست‌ها بیش از 11 هزار منزل لبنانی را ویران کردند تاریکخانه ساترا به روان جامعه آسیب می‌زند! سفر قالیباف و عراقچی به عمان آرژانتین۲-۰ اتریش/حتی یک دقیقه از آخرین رقص بهترین بازیکن تاریخ را از دست ندهید چرا بازی ایران بلژیک مساوی شد؟ فریب ظاهرشان را نخورید! پشت پرده تفاوت های شگفت انگیز سه غول دنیای خزندگان (+اینفوگرافیک) وزارت بهداشت لبنان: شمار قربانیان حملات اسرائیل از ۴ هزار نفر فراتر رفت اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای شمالی کشور استقبال پرسپولیس از تصمیم فدراسیون فوتبال برای تعیین نمایندگان آسیا