فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۸۶۴۷۷
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۰ - ۱۸-۱۲-۱۳۹۳
کد ۳۸۶۴۷۷
انتشار: ۱۹:۰۰ - ۱۸-۱۲-۱۳۹۳

مسئولینی که به عیادت تابش رفتند

عصر ایران
محمدرضا تابش، نماینده اردکان که دچار عارضه خفیف و گذرای مغزی شده بود روز گذشته به تهران منتقل و در بیمارستان خاتم الانبیاء بستری شد.
فرمانده پیشین نیروی انتظامی بعد ازظهر امروز (دوشنبه) از محمدرضا تابش، نماینده مردم اردکان در مجلس عیادت کرد.

به گزارش ایسنا، ‌از صبح امروز حجت الاسلام و المسلمین محمدحسن ابوترابی‌فرد نایب رییس مجلس، سردار اسماعیل احمدی مقدم فرمانده پیشین نیروی انتظامی، سید حسین هاشمی استاندار تهران، احمد مسجد جامعی عضو شورای شهر تهران، کیومرث هاشمی رییس کمیته ملی المپیک، تاج الدین معاون پارلمانی تامین اجتماعی، محمد مقدم و محمد شریعتی دهاقان اعضای مجمع روحانیون مبارز، فرماندار اردکان و جمعی از نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی به عیادت محمدرضا تابش رفته‌اند.

محمدرضا تابش، نماینده اردکان که دچار عارضه خفیف و گذرای مغزی شده بود روز گذشته به تهران منتقل و در بیمارستان خاتم الانبیاء بستری شد.
برچسب ها: تابش ، ابوترابی فرد
ارسال به دوستان
افشاگری نخست‌وزیر پاکستان درباره جزئیات تفاهم‌نامه ایران و آمریکا قالیباف: قوه فضائیه گام‌های‌ مؤثری برای افزایش اعتماد عمومی برداشته است افزایش جمعیت یارانه‌بگیران به ۷۳ میلیون نفر جزئیات گزارش بانک مرکزی از کاهش رشد اقتصادی در سال ۱۴۰۴ دیدار و گفت و گوی پزشکیان با فرمانده ارتش پاکستان چرا تفاهم‌نامه ایران و آمریکا در بهترین زمان ممکن امضا شده است؟ پوتین: غرب برای جنگ با روسیه آماده می‌شود تحریم‌های جدید آمریکا علیه کوبا جزئیات پیدا شدن دختر ۱۹ ساله نسیم‌شهری پس از ۱۰ روز روسیه: آماده‌ایم به ایران در توافق با آمریکا کمک کنیم حماس: اسرائیل به‌دنبال یک ساختار سیاسی جدید در غزه است حمله اسرائیل به جنوب لبنان همزمان با آغاز مذاکرات بیروت و تل‌آویو چمران: مترو رایگان راه‌حل نیست؛ اولویت واگن است / بازسازی خانه‌های آسیب‌دیده با پروانه رایگان اصول مهم عکاسی ماکرو برای آغاز / توصیه هایی برای شروع با گوشی هوشمند جزئیات مسیرهای تشییع پیکر شهید در تهران و مشهد اعلام شد