فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۸۴۳۶۴
تاریخ انتشار: ۲۳:۵۲ - ۰۶-۱۲-۱۳۹۳
کد ۳۸۴۳۶۴
انتشار: ۲۳:۵۲ - ۰۶-۱۲-۱۳۹۳

فولاد و سومین تساوی برابر السد قطر

عصر ایران
فولادخوزستان براي سومين بار متوالي از پيروزي برابر تيم السد قطر محروم ماند.
فولادخوزستان براي سومين بار متوالي از پيروزي برابر تيم السد قطر محروم ماند.

به گزارش "ورزش سه"، فولادی ها دومین ناکامی متوالی را در یک سال اخیر و در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا تجربه کردند. آنها سال گذشته تنها نماینده ایران بودند که به مرحله حذفی رقابت ها صعود کردند. آنها در این مرحله برابر تیم السد قطر قرار گرفتند. بازی دو تیم در دوحه مساوی صفر ـ صفر شد اما فولاد به خاطر تساوی 2 ـ 2 خانگی حذف شد و تیم السد به خاطر گل زده بیشتر در خانه حریف صعود کرد. نکته جالب اینکه هر 3 بازی این دو تیم مساوی تمام شده و به روایتی فولاد 270 دقیقه از کسب برد برابر نماینده قطری محروم شده است.

فولادخوزستان که برای سومین بار در لیگ قهرمانان آسیا بازی می‌ کند، در 2 دوره گذشته از مرحله یک هشتم نهایی به بعد بالا نیامده است.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: فولاد خوزستان
ارسال به دوستان
شاپور رحیمی، مدیر پیشین مرکز حفظ و اشاعه موسیقی درگذشت بزرگ‌ترین حسرت مشترک نیمی از زنان جهان هیات عَلَم در تاسوعای ارومیه مالکان در چه شرایطی می‌توانند حکم تخلیه بگیرند؟ ادعای روبیو: مذاکرات فنی ایران و آمریکا هفته آینده از سر گرفته می‌شود حمله ترامپ به ممدانی: با کمک سه کمونیست پیروز شد واردات محصولات کشاورزی از آمریکا ؛ عقلانی و درست است / به این دلایل ... روبیو: یادداشت تفاهم با ایران ظرف ۶۰ روز اجرا خواهد شد سفر به جهنم شیشه ای مکزیک (+فیلم و عکس) پست جدید ترامپ: ساعتی که از ۱۹۷۹ به حرکت درآمد (+ترجمه) بقائی: صلح واقعی تنها با پایان مداخلات آمریکا و خاتمه اشغالگری محقق می‌شود تغییر محسوس تخصیص ارز صنعت از شنبه/ تامین 2 میلیارد دلار در گام اول حمله پهپادی اسرائیلی به دو خودرو در جنوب لبنان مالیات ستانی از خانه های خالی/ فقط 7 میلیارد تومان در سال 1404 ادعای ترامپ درباره پیوستن بازرسان آمریکایی به آژانس برای بازرسی از تاسیسات هسته‌ای ایران