فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۷۲۴۷۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۵ - ۰۳-۱۰-۱۳۹۳
کد ۳۷۲۴۷۷
انتشار: ۱۰:۱۵ - ۰۳-۱۰-۱۳۹۳

مسمومیت غذایی 59 نفر در مشهد

مصرف غذایی مسموم در یک سوئیت آپارتمان در مشهد سبب مسمومیت 59 نفر و روانه شدن آنها به بیمارستان شد.

مجتبی خالدی، سخنگوی اورژانس کشور از مسمومیت غذایی ساکنان یک سوئیت آپارتمان در شهر مشهد خبر داد.

او با بیان اینکه این افراد روز گذشته و از ساعت 9 صبح دچار مسمومیت غذایی شده‌اند، گفت: 59 نفر از ساکنان این سوئیت آپارتمان به علت مصرف غذای مسموم دچار مسمومیت شده و همگی به بیمارستان امام رضا(ع) منتقل شدند.

سخنگوی اورژانس گفت: خوشبختانه در این حادثه کسی جان خود را از دست نداده است.
برچسب ها: سوئیت ، مشهد ، مسمومیت
ارسال به دوستان
تصادف زنجیره‌ای در جاده آرادان به سرخه/ ۱۲ مصدوم چگونه یک دانشمند مسلمان نظریه پزشکی اروپا را قرن‌ها پیش به چالش کشید؟ تقویت استخوان‌ها با یک خوراکی ساده و شیرین حسین شریعتمداری خطاب به تیم مذاکره: واقعا می خواهید تنگه هرمز را باز کنید و بازرسان آژانس را بپذیرید؟ راز قتل زن جوان در خیانت شوهرش نهفته بود استراتژی جدید پورشه: فروش خودرو کمتر و درآمدزایی بیشتر ارزش واقعی دارایی های بلوکه شده ایران چقدر است؟/ پول‌ها کجاست؟ سوریه وارد جنگ با حزب الله می شود؟ قاب دونفره رزیتا غفاری و رضا کیانیان در حاشیه جنجالی‌ترین سریال سال (+عکس) یکی از مشهورترین تصاویر تانک واژگون در تاریخ جنگ‌ ها «ماری‌جوآنا» در ایران قانونی می‌شود؟ یک گروه موسیقی در ایران دوران قاجار (عکس) جاده چالوس از ساعت ۹ صبح یک‌طرفه شد/ممنوعیت تردد از شمال به جنوب تا تخلیه بار ترافیکی عرق‌ریزی کلافه‌تان کرده؟ این راهکارها را امتحان کنید آقای پلیس! مرا به خاطر قتل هووی مادرم دستگیر کنید؛ دارم از عذاب وجدان می میرم