فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۵۰۷۰۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۸ - ۲۵-۰۵-۱۳۹۳
کد ۳۵۰۷۰۵
انتشار: ۱۱:۵۸ - ۲۵-۰۵-۱۳۹۳

روغن پالم به دستگاه قضا رسید

عصر ایران
این شکایت توسط مصطفی ترک همدانی، پیمان حاج محمود عطار و فرشید رفیعی ناینی از وکلای دادگستری صورت گرفته و برای رسیدگی به شعبه 15 دادسرای کارکنان دولت ارجاع شده است.
شماری از وکلا، صبح امروز ( شنبه) با حضور در دادسرای کارکنان دولت از رییس سازمان غذا و دارو و روسای سابق سازمان استاندارد به دلیل استفاده از روغن پالم در محصولات لبنی شکایت کردند.

به گزارش ایرنا‏، این شکایت توسط مصطفی ترک همدانی، پیمان حاج محمود عطار و فرشید رفیعی ناینی از وکلای دادگستری صورت گرفته و برای رسیدگی به شعبه 15 دادسرای کارکنان دولت ارجاع شده است.

این وکلا بر اساس مواد یک، سه، چهار و پنج قانون مواد خوراکی و آشامیدنی و آرایشی و بهداشتی مصوب 22 تیر ماه سال 1346 و همچنین ماده 35 قانون تعزیرات حکومتی امور بهداشتی و درمانی مصوب مجمع تشخیص مصلحت نظام و مستند به قانون مجازات اسلامی در باب تقصیرات مامورین دولتی از رییس سازمان غذا و دارو و روسای سابق سازمان استاندارد شکایت و درخواست رسیدگی به این شکایت را طرح کردند.
برچسب ها: روغن پالم ، دادگستری
ارسال به دوستان
اوکراین: به مسیر عضویت در اتحادیه اروپا ادامه می‌دهیم اعطای دکترای افتخاری جراحی قلب به پزشکیان، در پاکستان شناسایی نخستین مورد تب کریمه کنگو در اردبیل آقای مجری ؛ مظلوم نمایی نکن، اون روز که جیک جیک مستونت بود، یاد زمستونت نبود؟ رکورد تاریخی رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۶ وقتی نام علی دایی در جام جهانی ۲۰۲۶ دوباره می‌درخشد اینجا «کمربند نارنجی» است؛ شهری 18 هزار نفری که 90 درصد یک محصول جهانی را تولید می کند مارکو روبیو: مسئله لبنان از ایران جداست نوحه ترکی در عزای حضرت ابوالفضل(ع) با صدای ماندگار سلیم موذن زاده هشدار پلیس فتا به صاحبان کسب‌وکارها درباره کلاهبرداری‌های جدید تعطیلی سراسری سینماهای کشور برای مراسم تشییع پیکر رهبر پایان محدودیت‌های ترافیکی در محورهای شمالی شورای امنیت سازمان ملل قطعنامه حمایت از صلح‌بانان را تصویب کرد توقیف ۳۰۰ پهپاد در حاشیه مسابقات جام جهانی ۲۰۲۶ پزشکیان: مذاکره درباره توان موشکی ایران خط قرمز است