فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۴۹۲۵۳
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۱ - ۱۵-۰۵-۱۳۹۳
کد ۳۴۹۲۵۳
انتشار: ۱۳:۵۱ - ۱۵-۰۵-۱۳۹۳

دلیل افت اخیر کیفیت اینترنت مخابرات

عصر ایران
بیدخام تصریح کرد: علیرغم کمبود پهنای باند به دلیل برنامه موجود برای پاسخ‌گویی به تقاضاهای ADSL، جذب مشترک جدید اینترنت پرسرعت در استان تهران ادامه دارد.
فارس: محمدرضا بیدخام امروز در جمع خبرنگاران علت عمده افت اخیر کیفیت اینترنت را ناشی از کمبود پهنای باند شرکت مخابرات عنوان کرد.

معاون فروش شرکت مخابرات استان تهران افزود: برای دریافت پهنای باند جدید به شرکت ارتباطات زیرساخت تقاضا داده‌ایم و منتظر تأمین تقاضا از سوی این شرکت هستیم.

وی گفت: برای 6 ماهه نخست سال 93 حدود 100 لینک STM1 تقاضا شده که از این میزان 13 لینک و در حد یک چهارم تقاضا از سوی زیرساخت به مخابرات تهران واگذار شده است.

بیدخام تصریح کرد: علیرغم کمبود پهنای باند به دلیل برنامه موجود برای پاسخ‌گویی به تقاضاهای ADSL، جذب مشترک جدید اینترنت پرسرعت در استان تهران ادامه دارد.

معاون فروش شرکت مخابرات استان تهران در خصوص ارتقای سیستم پشتیبانی اینترنت مخابرات تهران، یادآور شد: سیستم یکپارچه مدیریت پشتیبانی (OSS) هم اکنون در منطقه 4 مخابراتی تهران در حال تست است که در صورت موفقیت در تمام مناطق راه‌اندازی خواهد شد. با راه‌اندازی این سیستم پاسخگویی به مشترکان ADSL بهبود خواهد یافت.

وی افزود: هم اکنون تقریبا واگذاری اینترنت پرسرعت مخابرات در استان تهران به روز است اما در برخی مناطق مشکلاتی به دلیل کافوهای نوری و خطوط PCM  وجود دارد که مانع از واگذاری سرویس می شود؛ البته سیاست ما انتقال تمامی خطوط روی سیم مسی است.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۱۰
غیر قابل انتشار:
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
1
15
چرا ساعات رایگان نداره؟
محمد
Germany
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
1
22
البته سیاست ما انتقال تمامی خطوط روی سیم مسی است!!!
... ودر دنیا با کشف دانشمندان دانمارک قراراست سرعت را به 350 گیگابایت در ثانیه برسانند!!! و ما ....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
2
34
از کرامات شیخ ما این است شیره را خورد و گفت شیرین است!
"محمدرضا بیدخام امروز در جمع خبرنگاران علت عمده افت اخیر کیفیت اینترنت را ناشی از کمبود پهنای باند شرکت مخابرات عنوان کرد."
پیشنهاد میکنیم از باند کشی استفاده کنن.
راستی مگه اینترنت ما کیفیت هم داره که اخیراَ افت کرده باشه!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
3
27
نخرید که اصلا سرعت ندارد وهیچ سایتی را باز نمیکند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
1
38
این سرعت اینترنت = تضییع حق مردم
شکار نیروی پنجم طبیعت؛ فیزیکدانان در آستانه حل بزرگ‌ترین معمای کیهان ۱۰ قانون رانندگی در کشورهای دیگر که آمریکایی‌ها از آن بی‌خبرند الهام از طبیعت برای فتح مریخ ۱۹ کشوری که تاکنون میزبان جام جهانی فوتبال بوده‌اند (+ اینفوگرافیک) قانون «۲۰، ۲۰، ۲۰ » برای خشکی چشم دیجیتال چیست؟ صدرنشینی مقتدرانه هلند، صعود ژاپن و لبخند سوئد؛ پرونده گروه F بسته شد «‌تهرانی ها در مراسم ظهر عاشورا در سبزه میدان»؛ سال ‌1270(عکس) دنباله‌دار میان‌ستاره‌ای 3I/ATLAS احتمالا هم‌سن جهان اولیه است ۵ زن ریاضیدان که مرزهای علم و فناوری را جابه‌جا کردند(+عکس) ساحل عاج دیوار برلین را شکست/ صعود مقتدرانه ساحل عاج، اکوادر/ صدرنشینی متزلزل آلمان اگر خار پاشنه دارید و از درد آن عاجز شده‌اید، بخوانید «الکساندر گراهام بل» در کنار همسرش؛ سال 1281(عکس) آیا خودروهایی با رنگ مطلقا سیاه به واقعیت نزدیک می‌شوند؟(+عکس) فرمول‌بندی سقوط؛ آیا با نگاه به تاریخ می‌توان سرنوشت جوامع را پیش‌بینی کرد؟ فوت یک گردشگر در اثر ریزش تونل برفی ازنا