فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۴۲۵۶۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۱ - ۰۱-۰۹-۱۳۹۱
کد ۲۴۲۵۶۲
انتشار: ۱۱:۳۱ - ۰۱-۰۹-۱۳۹۱

رییس سازمان انرژی اتمی: همه چیز خوب است

رییس سازمان انرژی اتمی گفت:‌ همه چیز خوب است.

به گزارش ایسنا، فریدون عباسی، رییس سازمان انرژی اتمی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه به گزارش آژانس، راکتور 40 مگاواتی نیروگاه اراک قرار است با تاخیر راه‌اندازی شود گفت:‌ هیچ کدام را باور نکنید، همه چیز خوب است.

ارسال به دوستان
نوشیدنی معجزه‌آسایی که از معده تا مغز را آرام می‌کند + روش تهیه خانۀ اشرافی یک فرانسوی در تهران در دوران قاجار (عکس) در این روستای ایران استفاده از تلویزیون و نوشیدن چای ممنوع بوده!(+عکس) تانک جدید با برجک متفاوت و قابلیت همکاری با پهپاد(+عکس) داروهایی که موجب سفتی صبحگاهی دست‌ها می‌شوند «آلبر کامو» و راز دهان‌هایی که می‌خندند ایران شجاعانه جنگید، اما فرانسه در لحظات حساس برنده شد خنک ترین روستای یزد کجاست؟؛ ۹ جای خنک‌ و دیدنی یزد برای سفرهای تابستانی + آدرس صعود دراماتیک سوئیس و کانادا و احتمالا بوسنی ۷ کشته در ۲ تصادف در هرمزگان ادعای ترامپ: ایران امتیازهای بسیار بزرگی می دهد؛ خواهیم دید چه اتفاقی می‌افتد! فیزیکدانان در آستانه حل بزرگ‌ترین معمای کیهان/ شکار نیروی پنجم طبیعت پزشکیان: ایران امروز در منطقه به عنوان یک قدرت دیده می شود تهدید روبیو علیه ایران: به تعهدات عمل نکنید، ترامپ گزینه‌های زیادی دارد 3 نکته درباره سفر پزشکیان به پاکستان