فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۲۱۱۴۳
تاریخ انتشار: ۰۱:۰۹ - ۱۰-۰۴-۱۳۹۱
کد ۲۲۱۱۴۳
انتشار: ۰۱:۰۹ - ۱۰-۰۴-۱۳۹۱

«هفت» با مجری جدید روی آنتن رفت (+عکس)

  سری جدید برنامه «هفت» با اجرای محمود گبرلو منتقد سینما روی آنتن شبکه سوم سیما رفت.

به گزارش خبرآنلاین، محمود گبرلو علاوه بر اجرا، سردبیر سری جدید برنامه «هفت» هم هست. او  در آغاز برنامه ضمن تشکر از زحمت‌های فریدون جیرانی رویکرد برنامه را هم اعلام کرد.

هفت

گبرلو با اشاره به این نکته که در برنامه «هفت» قرار نیست چیزی بین ما و شما پنهان باشد، گفت که ما حامی سینمایی هستیم که تیزیش خواب را از همه بگیرد. به گفته این روزنامه نگار، «هفت» هم مثل سینما یک رسانه است و قرار است از زیبایی ها سخن بگوید.

برنامه «هفت» اردیبهشت سال 1389 با اجرای فریدون جیرانی روی آنتن رفت. پخش این برنامه به مدت دو سال ادامه داشت و با کنار گذاشتن فریدون جیرانی، ساخت و پخش سری جدید آن با تهیه کنندگی علی قانع از جمعه شب 9 تیر آغاز شد.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: هفت ، گبرلو
ارسال به دوستان
«میانجی مرموز قطری» در مذاکرات ایران - آمریکا کیست؟ / 4 سفر به تهران در 10 روز ۳ روز بعد؛ اختلال بانک‌ها همچنان ادامه دارد اعتراض مردم یونان به واگذاری بخشی از ساحل کشورشان به اسرائیل راز انگشت جادویی «آی آی»؛ پستاندار عجیبی که فرشته مرگ نامیده می شود! (+فیلم و عکس) پلاکاردی عجیب در یکی از تجمعات (عکس) درخواست ۸۷.۶ میلیارد دلاری ترامپ برای جبران هزینه‌های جنگ ایران نخست‌وزیر عراق: روابط جدیدی با آمریکا آغاز کرده ایم دبیر کمیسیون امنیت ملی: تنگه هرمز به شرایط قبل بازنمی‌گردد این جاندار با پوست خود «می‌بیند» هشدار محسنی اژه ای به وحدت شکنان؛ با حرف‌هایتان دشمن را خیالاتی نکنید آیین‌ های جمعی چگونه به رشد فردی و خودشناسی کمک می کنند؟ آیا انسان‌های باستان رنگ آبی را متفاوت درک می‌کردند؟ روبیو: وارد مرحله‌ای جدید برای صلح با ایران شده‌ایم از سیاوش تا عاشورا؛ چگونه ایرانیان تشیع را با زبان اسطوره‌های خود فهمیدند؟ شکایت ۳ قاضی دیوان کیفری بین‌المللی از ترامپ