فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۷۴۵۱۵
تاریخ انتشار: ۰۱:۱۴ - ۰۵-۰۵-۱۳۹۰
کد ۱۷۴۵۱۵
انتشار: ۰۱:۱۴ - ۰۵-۰۵-۱۳۹۰

کارگران بیچاره تجمع کردند

جمهوری اسلامی - گروهي از كارگران نساجي مازندران (قائم شهر) صبح ديروز با تجمع در مقابل استانداري مازندران خواستار پرداخت حقوق خود شدند.

اين كارگران اظهار داشتند عليرغم قول‌هاي رئيس جمهوري در سفر استاني به مازندران مبني بر رفع مشكل كارگران نساجي مازندران و نيز وعده‌هاي داده شده توسط مسئولين ارشد كشور و استان، اكنون 13 ماه است كه حقوق و مزاياي خود را دريافت نكرده‌اند و با وضعيت بد معيشتي گذران زندگي مي‌نمايند.

آنان مي‌پرسند عليرغم قول‌هاي مسئولين مملكتي و استاني، چرا تابحال مشكل شان لاينحل مانده و 13 ماه است كه حقوق دريافت نكرده اند؟
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: کارگر ، تجمع ، خبر روز
ارسال به دوستان
۱۲ راهکار طلایی برای غلبه بر استرس کنکور و امتحانات مخالفت حاکم سوریه با جنگ با حزب الله/ احمد الشرع: مشکل لبنان با جنگ و بمباران حل نمی شود راز پنهان در ریه‌های فرعون؛ مصریان باستان چگونه آناتومی بدن را با سیاست گره زدند؟ کارخانه‌ای که ثروت تولید می‌کند برگزاری آزمون ورودی مدارس نمونه‌ ممنوع شد آیا فیل‌ها می‌توانند زیر آب نفس بکشند و غواصی کنند؟ چرا گوگل نامگذاری نسخه‌های اندروید بر اساس دسرها را متوقف کرد؟ ۶۸درصد ایرانی‌ها به اینستاگرام بازنگشتند؟ قیمت طلا جهانی امروز دوشنبه ۱ تیر ۱۴۰۵ جلسه رئیس آلمانی بانک ملی ایران با اعضای اتاق تجارت؛ اوایل دهه ۱۳۱۰(عکس) سنگ تمام مکزیکی‌ها برای فوتبال ایران یافته جدید جیمز وب: تفاوت کابوس‌وار هوای صبح و عصر در غول گازی معروف تصویر لگویی از علیرضا بیرانوند با اشاره به بسته بودن تنگه هرمز چرا حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی واریز نشده است؟ ۰.۹ درصد معتادان ایران «زن» هستند/ وجود بیش از ۳۳۰ میلیون معتاد در دنیا