فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۲۳۹۴۷
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۱ - ۱۳-۰۴-۱۳۸۹
کد ۱۲۳۹۴۷
انتشار: ۱۷:۳۱ - ۱۳-۰۴-۱۳۸۹

ابتلا به سالک رو به افزایش است

عصر ایران
آنچه امروز درباره این بیماری در کشور مشاهده می‌شود، بهتر از سال‌ 1357 نیست و مشکل تب مالت همچنان در کشور وجود دارد.
واحد مرکزی خبر: معاون بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی: شمار موارد مبتلا به بیماری سالک از 3800 مورد در سال 1357 در سال گذشته به حدود 25 هزار مورد رسیده است.
 
علیرضا مصداقی ‌نیا در ششمین همایش روز ملی مبارزه با بیماری‌های مشترک میان انسان و حیوان همچنین درباره بیماری تب مالت در کشور گفت: آنچه امروز درباره این بیماری در کشور مشاهده می‌شود، بهتر از سال‌ 1357 نیست و مشکل تب مالت همچنان در کشور وجود دارد.

مصداقی‌نیا با بیان این که وزارت بهداشت به تنهایی قادر به کنترل بیماری‌های مشترک بین انسان و حیوان نیست، بر لزوم آموزش گروه های در معرض خطر تاکید کرد.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: سالک ، ابتلا ، بیماری
ارسال به دوستان
تاریخ به روایت تصویر / اولین دوربین تلویزیونی آلمان در ورزشگاه برلین؛ عجیب و نامتعارف خودروساز تحت حمایت عربستان ۱۸ درصد از نیروهایش را تعدیل کرد کانون‌های تمرکز میلیاردرهای جهان در سال ۲۰۲۶ (+ اینفوگرافیک) حضور ۱۱ دانشگاه ایرانی در رتبه‌بندی کیو اس ۲۰۲۷ (+جدول) مکمل محبوب مفاصل که خطر آلزایمر را افزایش می‌دهد «اولین تیم فوتبال ایران» بعد قهرمانی؛ سال 1302(عکس) ۱۲ راهکار طلایی برای افزایش چشمگیر عمر و ایمنی لاستیک خودرو شما نروژ ۳-۲ سنگال؛ هالند صعود نروژ را قطعی کرد آیا می‌توان به گذشته پیام فرستاد؟ مرز باریک میان فیزیک کوانتوم و سفر در زمان فرانسه ۳-۰ عراق/ پیروزی فرانسه با درخشش امباپه خواب‌گردی؛ نقصی در مغز یا یادگاری از گذشته؟ نمایی از کاخ «ابیض ناصرالدین شاه» در سال 1290 «رویاهای بستر مرگ»؛ پدیده مرموزی که در روزهای پایانی عمر به سراغ انسان می‌آید موشک کروز هسته‌ای Burevestnik روسیه مواد رادیواکتیو را حین پرواز آزاد می‌کند!(+عکس) توضیح کانال تلگرامی رسانه رهبر انقلاب درباره پیام ۲۸ خرداد ایشان