فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۲۳۱۴۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۸ - ۰۸-۰۴-۱۳۸۹
کد ۱۲۳۱۴۴
انتشار: ۱۱:۲۸ - ۰۸-۰۴-۱۳۸۹

فواید باور نکردنی آب سیب

عصر ایران
به گفته محققان تغییرات اساسی در پی مصرف آب سیب به ویژه در حالات اضطرابی، لرزش‌ها و جنون این افراد رخ می‌دهد و سبب بهبود حالات و خلق و خوی آنها می‌شود.

محققان آمریکایی دانشگاه‌ ماساچوست لوول می‌گویند مصرف آب سیب می‌تواند سبب بهبود خلق‌و‌خوی افراد مبتلا به آلزایمر شود . نوشیدن آب سیب از آسیب های شناختی و آلزایمر در میانسالی جلوگیری می کند و در بهبود عملکرد و جلوگیری از کاهش حافظه و هوشیاری در پیری مؤثر است.

به گزارش خبرگزاری فرانسه و طبق مقاله‌ای که در مجله Alzheimer’s Disease & other Dementias منتشر شده است محققان پس از زیر نظر گرفتن ۲۱ فرد مبتلا به آلزایمر در حد متوسط و شدید متوجه شدند مصرف۲ لیوان آب سیب یا ۱۲۰ میلی‌لیتر در روز می‌تواند تا ۲۷ درصد از نشانه‌های رفتاری و روانی مربوط به زوال عقل بکاهد.

به گفته محققان تغییرات اساسی در پی مصرف آب سیب به ویژه در حالات اضطرابی، لرزش‌ها و جنون این افراد رخ می‌دهد و سبب بهبود حالات و خلق و خوی آنها می‌شود.

مصرف منظم آب سیب نه تنها برای حفظ عملکرد مغز در بهترین حالت خود و بلکه برای به تأخیر انداختن علل کلیدی بیماری آلزایمر و در نتیجه افزایش روش های درمان مؤثر است.
ارسال به دوستان
حادثه در پنتاگون و تخلیه چند طبقه از ساختمان این وزارتخانه برای اولین بار تعداد زیاد ستاره‌های موسیقی در جام جهانی 2026 ؛ شکیرا، مدونا ، کیتی پری ، گروه بی‌تی‌اس و ... معاون ترامپ: نتانیاهو در ارتباط با ایران دچار اشتباهاتی شده تیم‌های جام جهانی ۲۰۲۶ کجا مستقر شده‌اند؛ ۳۸ تیم در آمریکا پاکستان، چین و ترکیه خواستار ازسرگیری مذاکرات ایران و آمریکا شدند زندگی در عصر حواس‌پرتی دائمی معماری سبک لیبرتی در قلب ایتالیا (+عکس) نتانیاهو: برای مقابله با پهپادهای انتحاری حزب‌الله دنبال راه حل هستیم فیوردن‌هوس؛ پیوند هنر و معماری در قلب آب‌های دانمارک (+عکس) انتقال ۵۹۸ زندانی تبعه افغانستان به کشورشان ایران و آمریکا/ روزها: مذاکره و توافق- شب‌ها: موشک و پهپاد سنتکام از حمله به یک نفتکش در دریای عمان خبر داد تجربه عجیب مدیریت کافه توسط هوش‌مصنوعی / سفارش ۶۰۰۰ دستمال برای منویی که وجود ندارد درخواست عون برای خروج اسرائیل از لبنان ادعای ترامپ: امشب ایران را خیلی سخت بمباران خواهیم کرد/ در آینده نزدیک جزیره خارک را تصرف خواهیم کرد